• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas
    thj skrev 2008-03-19 08:12:33 följande:
    Det tror jag blir superfintKramizz.. Har ni tjejer ngr tips på bra kamera? min börjar krånga så.. Kramizz

Vi har en samsung digitalkamera (7,2 mpix) tycker den fungerar kanoon till vardags! Man får fina filmer på den med Har några bilder på min son som är tagna med den kameran, typiska vardags, men bilderna blir bra tycker jag iaf klart prisvärd då den inkl ett lite större minneskort kostade under 2500...

(säg till om du vill se bilderna så lägger jag in dig)

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Angelinah skrev 2008-03-19 08:15:31 följande:
    Nikon D300 säger jag bara!!! Superkamera!
    Köper du 2 gör det med lite mellanrum, inte samtidigt är mitt tips... för du kanske kommer på en ny roligare idé och det är ju ändå snart vår

Denimåkpåse hade varit nåt!
  • thj
    Angelinah skrev 2008-03-19 08:15:31 följande:
    Nikon D300 säger jag bara!!! Superkamera!
    Oh tack för tips ska kolla
    Hannnas skrev 2008-03-19 08:17:15 följande:
    Vi har en samsung digitalkamera (7,2 mpix) tycker den fungerar kanoon till vardags! Man får fina filmer på den med Har några bilder på min son som är tagna med den kameran, typiska vardags, men bilderna blir bra tycker jag iaf klart prisvärd då den inkl ett lite större minneskort kostade under 2500... (säg till om du vill se bilderna så lägger jag in dig)

tack du också för tips vill gäran titta

• RååSa BuBBlan
    Hannnas skrev 2008-03-19 08:18:34 följande:
    Köper du 2 gör det med lite mellanrum, inte samtidigt är mitt tips... för du kanske kommer på en ny roligare idé och det är ju ändå snart vår Denimåkpåse hade varit nåt!

Men ååå.. kan inte välja ju Räcka ut tungan

Åkpåsar brukar jag leta beggade åxå, men de verkar va tunt på marknaden just nu

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Hannnas
    Angelinah skrev 2008-03-19 08:20:28 följande:
    Men ååå.. kan inte välja ju Åkpåsar brukar jag leta beggade åxå, men de verkar va tunt på marknaden just nu

vet hur du känner... jag har den röda påsen o tycker den är aningens "trist" tycker gott den kunde varit mer knallig... o inte så dassig... den gula lyser ju verkligen upp, frågan är bara om man inte tröttnar lättare på den... ja det är skitsvårt! Men gul är ju uuuurfint!

Jag läntar till sommarens juicevagn! Men sand/gul/orange eller sand/gul/gul

Kostar parasollet nu igen? Behöver ett gult

• RååSa BuBBlan
    Hannnas skrev 2008-03-19 08:27:31 följande:
    vet hur du känner... jag har den röda påsen o tycker den är aningens "trist" tycker gott den kunde varit mer knallig... o inte så dassig... den gula lyser ju verkligen upp, frågan är bara om man inte tröttnar lättare på den... ja det är skitsvårt! Men gul är ju uuuurfint!Jag läntar till sommarens juicevagn! Men sand/gul/orange eller sand/gul/gul Kostar parasollet nu igen? Behöver ett gult

Ja, den gula e ju verkligen GUL, sålde bort mitt gula parasoll o gula topset för inte länge sen alls *ångrar mig*

parasollet kostar väl 390.- har jag för mig..

kanske man ska köra gul åkpåse ändå... snygg e den ju

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Hannnas

Gul åkpåse är kanonsnygg, men kombon orange/rosa/röd är urläcker med! Prova i affären o bestäm dig där

mm blir att köpa ett parasoll, detta år känner jag inget behov av UV-skyddet längre, funderar på att sälja det...

Vad tror ni man kan ta för det? Knappt använt?

• MGn
    Pinja skrev 2008-03-18 23:01:08 följande:
    Fortfarande så kommer du att använda syskonvagnen i ca ett år och sen behöver du en singelvagn igen. Skulle du stå inför att köpa en singel i detta läge skulle jag avråda, men nu ska du ju sälja en ny vagn du kommer att behöva om ett år och antagligen gå rejält back... njäe, skulle nog behålla den i ditt fall.Vad annonsen beträffar så är det kanske lite snabbare omsättning i Stockholmstrakten så du får väl ha lite is i magen... Skulle jag som köpare läsa annonsen så skulle jag undra varför man säljer en 'underbar' vagn i mars samma år den är inköpt. Sen verkar det lite konstigt att det är en ny vagn med olika färg på ligg- och sittbastyg... Du kunde förklara lite utan att bli långrandig.Högen med grejer bredvid vagnen ser bara rörig ut. Ta bilder på vagnen med liggdel, sittdel, myggnät o.s.v. - visa vagnens egenskaper med bilder. Lite jobb för dig, men då känns också annonsen mer påarbetad....och där gick marknadsföraren igång igen...
    Ja då har jag något att göra idag ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13