• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh

Nu kommer det några ikväll å ska kolla på zappen...Fasen den r grym ändå zappen *snyft*

Min familj är finast
  • JohannaJ
    Bellahhh skrev 2008-03-20 17:29:42 följande:
    frågade men de gör det ej
    vad tråkigt
    har fått en liten tomtebebis
  • Mamma Anna

Tjoho! Nu har jag spenderat eftermiddagen med att sätta ihop vagnen och den känns helt underbar! Hoppas bara att det inte är en sån som har fel på handtaget såg att chassit var tillverkat i juni.
    Nu ska jag bara hitta nåt fint att bädda den med också.

• TjorveniSkåne

Nya produkter från Bugaboo:
    Jag har i år läst en intervju med Bugaboos grundare, där han säger att det snart kommer en ny produkt som har hjul. Tyvärr är det omöjligt att hitta artikeln på google. Jag har för mig att det var i Dagens Industri jag läste det.

Kanske en ultrasnygg rollator för att möte 40-talisternas behov och köpkraft?

• MiAmor
    TjorveniSkåne skrev 2008-03-20 20:09:46 följande:
    Nya produkter från Bugaboo:Jag har i år läst en intervju med Bugaboos grundare, där han säger att det snart kommer en ny produkt som har hjul. Tyvärr är det omöjligt att hitta artikeln på google. Jag har för mig att det var i Dagens Industri jag läste det. Kanske en ultrasnygg rollator för att möte 40-talisternas behov och köpkraft?
    eller en cykel
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • Fröken Småland
    skrutthumlan2 skrev 2008-03-20 14:36:29 följande:
    någon som vet när sommarsufletten (heter breeze någonting har jag för mig) kommer med kanvastyg istället för fleece tyg?
    Jep, kommer i rött, svart, sand och marin. Jag vet att www.toddler.se har lagt upp dem i sin webbutik.
  • Fröken Småland
    Mamma Anna skrev 2008-03-20 19:49:51 följande:
    Tjoho! Nu har jag spenderat eftermiddagen med att sätta ihop vagnen och den känns helt underbar! Hoppas bara att det inte är en sån som har fel på handtaget såg att chassit var tillverkat i juni. Nu ska jag bara hitta nåt fint att bädda den med också.
    Grattis!
  • MiAmor

nån som har en bild på brun bas/sand topp? har en kompis som beställt en sån och är sååå nyfiken på hur den ser ut

mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13