• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ami
    Shoegirl skrev 2008-03-20 13:37:02 följande:
    Svar på #1648*förklär mig till Stargirl* Ja, de har hål både för amerikanska och europeiska bälten
    Jaså gör dom?? Trodde nästan inte det. Är du 100% säker?? *hoppas*
  • Mamma Anna

yes! nu kom posten med en avi! ska bli så spännande att packa upp vagnen

• rply

vart köpte du ifrån ? och vad för kombo ?=)

Mamma Anna skrev 2008-03-20 13:52:25 följande:
    yes! nu kom posten med en avi! ska bli så spännande att packa upp vagnen
  • miss oktober

Ni som har koll på bee, Kostar den lika mycket i sverige som tex.  tyskland el. usa eller har jag inbillat mig det???

• Stargirl
    miss oktober skrev 2008-03-20 14:27:17 följande:
    Ni som har koll på bee, Kostar den lika mycket i sverige som tex.  tyskland el. usa eller har jag inbillat mig det???
    Lite lite billigare i Tyskland men frakten äter upp vinsten. I USA är den billigare. Tror att det handlar om 1000 kr. Men att frakta hit den med tull och moms gör den dyrare men att ta med sig en själv från USA gör ju att man sparar ungefär 1000 kr.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • skrutthumlan2

någon som vet när sommarsufletten (heter breeze någonting har jag för mig) kommer med kanvastyg istället för fleece tyg?

• miss oktober
    Stargirl skrev 2008-03-20 14:33:30 följande:
    Lite lite billigare i Tyskland men frakten äter upp vinsten. I USA är den billigare. Tror att det handlar om 1000 kr. Men att frakta hit den med tull och moms gör den dyrare men att ta med sig en själv från USA gör ju att man sparar ungefär 1000 kr.
    oki!! några kompisar ska til usa nästa månad,men 1000 kr känns som ganska lite me tanke på att om den skulle gå sönder så har man ingen affär att gå till här hemma. men men...ni som har bee? e ni nöjd? börjar bli för sugen på en nu känner jag,dock upplever jag den som trång i sitsen??!
  • Stargirl
    miss oktober skrev 2008-03-20 14:36:56 följande:
    oki!! några kompisar ska til usa nästa månad,men 1000 kr känns som ganska lite me tanke på att om den skulle gå sönder så har man ingen affär att gå till här hemma. men men...ni som har bee? e ni nöjd? börjar bli för sugen på en nu känner jag,dock upplever jag den som trång i sitsen??!
    Jag tycker att det är rätt liten besparing oxå. Men det är ju en smaksak.
    Den är lite smalare i sittdelen dock väldigt lång. Men det var tjejen i butiken som undrade vad skulle jag med den extra ytan till? Ja det visste jag såklart inte *s* Dottern på 13 mån får plats med vinterstassen och sonen på 4,5 får plats utan problem med innekläder/sommarkläder (har har ju nte åkt vagn sedan han var runt 3,5)
    Den upplevs smal men i själva verket har jag glömt det då den funkar så bra i vardagen. Smidig och liten men ändå full av en massa bra finesser.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • miss oktober
    Stargirl skrev 2008-03-20 14:45:49 följande:
    Jag tycker att det är rätt liten besparing oxå. Men det är ju en smaksak.Den är lite smalare i sittdelen dock väldigt lång. Men det var tjejen i butiken som undrade vad skulle jag med den extra ytan till? Ja det visste jag såklart inte *s* Dottern på 13 mån får plats med vinterstassen och sonen på 4,5 får plats utan problem med innekläder/sommarkläder (har har ju nte åkt vagn sedan han var runt 3,5)Den upplevs smal men i själva verket har jag glömt det då den funkar så bra i vardagen. Smidig och liten men ändå full av en massa bra finesser.
    okej,får nog åka och klämma lite på en tror ja.
    dotter blev just 13månader så då borde hon ju kunna ha den ett tag,kommer aldrig sälja min älskade cameleon men har tröttnat på att köpa olika extra vagnar som är halv bra som jag ändå säljer ganska snabbt och köper någon ny.
    när kommer den rosa sufletten till bee???
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13