• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Cajsan

Noop! Har ju varit nöjd med min Cam hittills, men nu har ju dottern blivit 9 månader.....får se hur det blir....

• Minxy
    thj: Jag skulle vilja ha en Lodger Bunker till min bugga - är det nåt ni funderar på att börjar sälja eller får jag leta på annat håll?
    Leo kom till oss 16/2
  • Kajsan
    Cajsan skrev 2008-03-26 20:48:06 följande:
    Åh såg en Bee för första gången live idag!!! Khaki-suflett! Den var faktiskt snygg! Tycker inte att den ser så fin ut på bild, men live var det ju jättefin! Och tjejen som hade den gillade den jättemycket oxå, hade den till en 6 månaders! (funderar på hur man ska göra....gillar ju Camen....och maken blir väl galen om jag köper ny vagn igen?!)
    Ååå jag vet! vi har samma problem verkar det som
  • Bellahhh

nån som vet om sittdelstyget till cam funkar på Gecko? Orkar nån som kan testa?

Min familj är finast
  • Azel

Vad händer egentligen???? Jag som har varit sååå kär i min Cam, skaffade en Bee oxå, och vad händer då.....jo jag är mer kär i Bee nu, även sonen, han älskar åka stråbrädan på Bee men vägrar totalt på Bee. Vad händer???? SKa ha min Cam af, vill inte sälja, men skit, trodde aldrig att jag skulle kunna älska en annan vagn mer än Bee

• Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-03-26 21:07:57 följande:
    nån som vet om sittdelstyget till cam funkar på Gecko? Orkar nån som kan testa?
    Vill oxå veta! Hört att man ev. kan beställa gecko klädsel men ej fått veta pris! Men roligare o mer o välja imellan om cam funkar!
  • Jackson

En fråga, har någon den där sitt-'ståbrädan' som jag sett på bugaboo cameleon?
    Isåfall, funkar den även på Bee? Vill gärna ha en bee men det hade varit bra med den där sitt-brädan. Såg i ett tidigare inlägg att en ståbräda funkar på Bee, det stämmer va? Vilken har ni då? Har Bugaboo en egen ståbräda? Många frågor...

Tack på förhand!
    / Joanna.

♥ Pixie & Charlie ♥
  • MGn

Jag har en fråga som inte alls rör bugaboo. Men alla har så bra smak på vagn här inne och jag gillar annars era smaker.
    Hjälp mig med syskonvagn, vilken ska man välja, kommer ha 22 mån mellan barnen (vill inte ha någon phil and teds) Den ska gärna ha det som buagboo har, smidigheten och den moderna looken =)

• Bellahhh
    MGn skrev 2008-03-26 22:31:36 följande:
    Jag har en fråga som inte alls rör bugaboo. Men alla har så bra smak på vagn här inne och jag gillar annars era smaker. Hjälp mig med syskonvagn, vilken ska man välja, kommer ha 22 mån mellan barnen (vill inte ha någon phil and teds) Den ska gärna ha det som buagboo har, smidigheten och den moderna looken =)
    UJ ?
    Min familj är finast
  • MGn
    Bellahhh skrev 2008-03-26 22:33:51 följande:
    UJ ?
    Har du erfarenhet av den? det känns som om min dotter ser "förväxt" ut i den....ja jag är kräsen, men denna gången ska jag köpa en vagn som fyller alla mina behov så jag slipper byta vagn igen..
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13