• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Dis

Finns det någon här som kan hjälpa mig att sy en fin suflett?

• Dis

Stargirl:Kan jag få titta i ditt galleri?

• Stargirl
    Dis skrev 2008-03-28 18:42:19 följande:
    Stargirl:Kan jag få titta i ditt galleri?
    Done
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • steffo trish
    Jimps skrev 2008-03-28 17:38:58 följande:
    Jag ingåg när jag tittade i den nya bildtråden att där fanns svar på min fråga. Jag såg att babyland hade kampanj på autobaby babyskydd med bas och funderar på att köpa ett sådant. Då får man både stol och bas för 900 kr. Är det någon som har erfarenhet av detta babyskydd. Vi hade tänkt köpa maxi cosi först men det är ju lite dyrare
    Vi hade en till Em, mycket smidigt!
    ~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • Ms Clint
    Kajsan skrev 2008-03-27 22:52:54 följande:
    Ms Clintjag funderar på att sälja camen och köpa en bee, du som har den som enda vagn, tycker du att det funkar?Har du gått på typ grusvägar, långrmenader eller liknande med den?Nu går jag ju mest i stan, men det är kanske dumt att inte ha en ordentlig vagn om been känns sulkyaktig på hjulen?
    Jag bor på landet kan man nog säga och den är helt ok att köra på grusvägar o dyl. Vagnen är stadigare än vad man kan tro eftersom "benen" på chassit liksom är svängda utåt. Den känns lika "säker" som min Teutonia Fun som jag hade innan.
    Jag tycker inte att den går att jämföra med en vanlig sulky. långpromenader går jättebra. Jag känner inte att jag har något behov av en annan vagn än Bee. En lerig åker håller den ju inte för givetvis. ett tips är ju att köpa en billig vagn med traktorhjul begagnat och ha som komplement till Bee om du ska ut på extrema vägar.
  • Ms Clint

Tjoho! har just beställt en jättefin sittdyna av Ditten Datten som kommer på måndag.

• Fröken Småland
    Dis skrev 2008-03-28 18:31:03 följande:
    Finns det någon här som kan hjälpa mig att sy en fin suflett?
    Du menade inte att ragga en tjänst mot betalning va? För det får man inte...

Jag har köpt en solblekt sufflett för en spottstyver och den tänkte jag slakta. Sen har man ju en perfekt mall att klippa efter. Tips bara.
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-03-28 20:04:49 följande:
    Du menade inte att ragga en tjänst mot betalning va? För det får man inte...Jag har köpt en solblekt sufflett för en spottstyver och den tänkte jag slakta. Sen har man ju en perfekt mall att klippa efter. Tips bara.
    Iknow, det tänkte jag också göra !Fast nu håller jag på med projektet pimpa gammal syskonsulky
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13