S a C skrev 2008-03-29 11:57:49 följande:
Mamma på vift:Du kan kolla hur Vega sitter i vagnen nästa gång jag har med den, hon är 70cm nu när hon är nio månader. Som stargirl (tror jag) skrev tror jag inte det är någon fara att han växer 5 cm enbart från gumpen och uppåt på bara några månader.Jag har helt enkelt resonerat så att om/när hon "växer ur" sufletten tar jag helt enkelt av den och kör utan. Det är bara regnskyddet som det kan bli problem med då och det finns ju andra varianter man kan testa.Jag slår i skötväskan med knäna och sparkar även i hjulramen ibland. Har dragit ut styret lite längre så har det löst sig rätt bra.Vilken vagn har du trivts bäst med av de du haft?
Idag när vi var på Knalleland så satt han utan overall med bara jacka i åkpåsen o då blev den mycket rymligare...då såg han jätte pluttig ut....så det e nog bara jag som nojjar
Får kika på Vega nästa gång

Tänkte som så att nästa vinter kanske man inte behöver ha åkpåse o då får han ju plats med bara overall...nej jag gillar verkligen buggan och att den är så lätt....men blir så dum ibland att jag börjar leta en massa små fel!!
Jag tycker jätte mycket om buggan men även teutonias vagnar har jag varit nöjd med. Hade en sådan till Jacob.