• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • artan060914
    Kajsan skrev 2008-03-27 23:41:15 följande:
    Tiny tot finns på Babytrader.eu
    Ska prova igen
    Min älskade Enya är äntligen här!!
  • imsa

hrm...är på jakt efter röd varykorg, kollade tradera och blocket. ser då att någon lagt ut sin vagn på både blocket och tradera. hehe, hur funkar det?

♥ nu är hon här ♥
  • supermami

en liten fraga, har en gecko (gron) vet ngn om det gar att kopa los sittdel? vill ha i annan farg???

• SmillaMilla
    Dis skrev 2008-03-27 23:01:31 följande:
    SmillaMilla skrev 2008-03-27 20:44:03 följande: Vem anlitade du? Var köpte du tyget, är det bäddset? Vill ha en suflett som du fast i grön/blå appleprint.
    jag anlitade en pensionerad sömmerska här på Åland. Tyget köpte jag på curiosa.dk
  • WilliamNellyJamie

ni som har sytt  egna overdrag till sittdelen samt suffleten, har ni tips på vad man ska tänka på osv.....

william -98 nelly -04 jamie -07
  • MGn

Nej, det har hon inte. Hon syr bara lite på sin hobby. Hon brukar lägga ut bilder på familjeliv och lite på trader.

artan060914 skrev 2008-03-27 23:55:12 följande:
    Jasså Jag trodde det var någon nätbutikHahaha såg bara att någon skrev att Ditten Datten hade något...Kan ju vara bra om man läser kankse...Tack så mycket
  • jule

Bellahhh- hur mår ni, jag hoppas sonen känner sig bättre idag?
    har du kommit fram till ngt beslut om åkpåse än *kram*

• junk

Om någon har tid :) Vill ha någon att bolla med, min sambo har lessnat på mina barnvagnsbestyr och håller nu för öronen så fort jag säger "vagn".

Jag SKA HA en Bugga (igen) men nu är frågan om de ska bli en cam (igen) eller bee. Har en dotter på snart två o ska skaffa ett barn till snart, så frågan är vad som är bäst/smartast..

1) Skaffa cameleon så kan dottern ha den till nästa barn tar över och som den i sin tur kan använda hela barnvagnsperioden.

2) Skaffa bee nu som dottern kan ha, samt vi kan ha med på resor osv. Då nästa barn kommer så skaffar vi en EL city cross (sambon älskar den vagnen..) och ha den som vintervagn. Vi bor i kalla jämtland och bee känns inte som en vintervagn direkt..

Suck, vilket "problem"..

• Bellahhh
    jule skrev 2008-03-28 08:54:41 följande:
    Bellahhh- hur mår ni, jag hoppas sonen känner sig bättre idag?har du kommit fram till ngt beslut om åkpåse än *kram*
    nee jag har ju inte det hahaha grå el svart tror jag tråååkigt va haha men jag hade så mkt färg på UJ:n fifties med guldåkpåse..
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-03-28 09:09:06 följande:
    nee jag har ju inte det hahaha grå el svart tror jag tråååkigt va haha men jag hade så mkt färg på UJ:n fifties med guldåkpåse..
    han e samma i tillståndet dock
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13