• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Mawe123

Har en fråga till er som syr egna sufletter,
    hur väljer ni tyg?

Ska man välja ett i 100% bomull, eller?

Jag är urdålig på sånt här, men sååå sugen på en hemmasydd suflett?

Impregnerar ni sufletten sen, innan användning med impregneringsspray, eller fungerar det bra ändå?

Tacksam om någon tar sig tid att svara./Maria

• kath

_ Mamma 2003- Jag gillar dig och din inställning! :)
    Skrivet av mamma 2003 "Skit i vad plånboken säger, det svider bara en gång som min mamma brukar säga när jag är småsnål. Förresten så är det billigare att köra Bugaboo än t ex Emmaljunga som verkar vara barnvagnarnas Volvo. Tänk dig att du köper en Cameleon för 8.700:- och säljer den om tre år för 5.000:- (jag bara gissar). En Emmaljunga duovagn kostar kanske 7.000 Om tre år skall du vara glad om du får 2.000:- för den. I det här exemplet har Buggan kostat 1.230:- per år medan Emmaljungan har kostat 1.660:- per år. Köper du Buggan hos Babytrader så kostar den 1.000:- per år. Det är billigare än tv-licensen .

Jag sitter för mycket här i tråden va? *måste skaffa mig ett liv*"

( hur gör ni andra för att klipa in citat och få dem grå? Jag måste göra fel, för mig blir de inte grå och jag får sätta citat tecken för att det ska synas vad jag har klipt in. Hur gör man? )

• Mawe123
    kath skrev 2008-03-28 09:23:06 följande:
    _ Mamma 2003- Jag gillar dig och din inställning! :)Skrivet av mamma 2003 "Skit i vad plånboken säger, det svider bara en gång som min mamma brukar säga när jag är småsnål. Förresten så är det billigare att köra Bugaboo än t ex Emmaljunga som verkar vara barnvagnarnas Volvo. Tänk dig att du köper en Cameleon för 8.700:- och säljer den om tre år för 5.000:- (jag bara gissar). En Emmaljunga duovagn kostar kanske 7.000 Om tre år skall du vara glad om du får 2.000:- för den. I det här exemplet har Buggan kostat 1.230:- per år medan Emmaljungan har kostat 1.660:- per år. Köper du Buggan hos Babytrader så kostar den 1.000:- per år. Det är billigare än tv-licensen .Jag sitter för mycket här i tråden va? *måste skaffa mig ett liv*" ( hur gör ni andra för att klipa in citat och få dem grå? Jag måste göra fel, för mig blir de inte grå och jag får sätta citat tecken för att det ska synas vad jag har klipt in. Hur gör man? )
    Jag trycker på den knappen med A som finns under datum och id i det inlägg jag vill citera.
  • Mawe123

Under klockslag inte datum, såklart

Mawe123 skrev 2008-03-28 09:31:01 följande:
    Jag trycker på den knappen med A som finns under datum och id i det inlägg jag vill citera.
  • jule
    Bellahhh skrev 2008-03-28 09:09:43 följande:
    han e samma i tillståndet dock
    ojdå satckare, jag hoppas verkligen att han mår bra snart. *kramar om igen*
    men vit då, ja nu e jag på åkpåsen igen el sand blir ju inte så mkt färg utan väldigt basic men ändå lite ljusare än den grå el svarta hehe ja du vilka lyxproblem manhar ibland...
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-03-28 09:35:34 följande:
    ojdå satckare, jag hoppas verkligen att han mår bra snart. *kramar om igen*men vit då, ja nu e jag på åkpåsen igen el sand blir ju inte så mkt färg utan väldigt basic men ändå lite ljusare än den grå el svarta hehe ja du vilka lyxproblem manhar ibland...
    Mmmm :)
    Min familj är finast
  • jule

dum fråga kanske men ni som har bee, fäller ni ihop den m åkpåsen i?

• myrslok

Jag har bestämt mig för att inte sälja min citycross bor lite på landet så den är perfekt i terräng och djup snö.

Så jag ska köpa en cityvagn med svängbara framhjul. Buggaboo bee
    är ju inte så snygg enligt mig, men ska provköra buggaboo i helgen. Ni som har bee saknar nu fotstödet mycket?

Tycker det är lite trist att det inte finns forstöd och tittlucka i sufletten.

• myHappiness
    myHappiness skrev 2008-03-27 22:55:35 följande:
    Vilket är bättre, bugaboos egna åkpåse eller lodger bunker? Ska främst ha den i liggdel?Vad tycker experterna här inne?
    puffar min fråga
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13