• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    MGn skrev 2008-03-31 20:21:37 följande:
    Måste avslöja en liten hemlis...Det är min mamma som är "Ditten Datten"Har lite frågor...vad tror ni om att köpa in Gunilla Axén moln tyg?Jag vet att hon inom snar framtid kommer att lägga ut helt himelska medaljongmöster, cerise och limegrön...jag har redan paxat en i vardera färg =)
    Åååh....men du fattar hon om man frågar om en sittdyna till en Bee?
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • MGn
    SmillaMilla skrev 2008-03-31 20:23:38 följande:
    Annars kan jag tipsa om katvigs sängkläder. Sydde ju upp en suflett i detta tyg och det är säkert 30 personer som vill att jag syr upp åt dem. Tydligen betalar de bra. Men jag säljer inte min. Älskar den verkligen.
    Jag har letat efter det, men hittar ingenstans där de säljs det har varit förfrågningar om det. har du tips på vart man kan hitta det?
  • thj
    MGn skrev 2008-03-31 20:21:37 följande:
    Måste avslöja en liten hemlis...Det är min mamma som är "Ditten Datten"Har lite frågor...vad tror ni om att köpa in Gunilla Axén moln tyg?Jag vet att hon inom snar framtid kommer att lägga ut helt himelska medaljongmöster, cerise och limegrön...jag har redan paxat en i vardera färg =)
    Oh är det din mamma
    Vilken duktig mamma du har
    har skrivet i hennse GB

Kramizz
  • SmillaMilla
    MGn skrev 2008-03-31 20:25:17 följande:
    Jag har letat efter det, men hittar ingenstans där de säljs det har varit förfrågningar om det. har du tips på vart man kan hitta det?
    jag köpte mitt på www.curiosa.dk
  • steffo trish

Nu finns det bilder på vår Bee i bildtråden

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • MGn
    Stargirl skrev 2008-03-31 20:24:36 följande:
    Åååh....men du fattar hon om man frågar om en sittdyna till en Bee?
    Jag testade en av hennes standard dynor i bee, jag tyckte den satt bra i vagnen. vet du hur bred den är på sittytan? mest bara så dynan inte blir bredare...tror det är andra som har köpt till bee så hon vet säkert vad du menar om du säger Bee
  • MGn
    SmillaMilla skrev 2008-03-31 20:27:02 följande:
    jag köpte mitt på www.curiosa.dk
    Tack så jättemycket, jag ska in och beställa lite till henne nu så det blir lite nyheter hos henne sen =)
  • Evitsa

Hej tjejer!

Jag undrar om ni vet om det är mycket billigare att köpa en bugaboo på nätet och vart isf man köper den?
    Det är en cameleon jag är ute efter.

Nån som har tips?

• Stargirl
    MGn skrev 2008-03-31 20:27:49 följande:
    Jag testade en av hennes standard dynor i bee, jag tyckte den satt bra i vagnen. vet du hur bred den är på sittytan? mest bara så dynan inte blir bredare...tror det är andra som har köpt till bee så hon vet säkert vad du menar om du säger Bee
    Hmmm nej...den såtr i bilen just nu. Men då ska jag testa med en sån standard dyna
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13