• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • steffo trish

babytrader.eu är den ganska mycket billigare och  det verkar som att de som köpt där får bra service. Vi köpte våran på Barnbutiken men där har de "standardpris".

LINDA 23: Du kommer bli så nöjd! Vi köpte vår Cam för bara ett par månader sedan till vår tjej som nu är 2,5 år. Hennes tidigare vagn gick sönder och vi ville ändå ha bugga till syskonet sedan så varför vänta. Och Em tycker mycket om sin vagn, sitter och ligger som en prinsessa med sina ca 86 cm

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • hedvigsmamma

Nu har vi varit ute och rest med vår bee (och dotter).
    Vilken underbar vagn! Vi köpte en förvaringsväska avsedd för bilbarnstolar på babyland. Bee passar perfekt i den. Drog på bubbelplast och sen väskan och checkade in den som vanligt bagage (slapp extra avgifter). Inte en skråma varken dit eller hem och hur smidigt som helst! Det blir helt klart fler resor med den här vagnen.

• myrslok

Stargirl tack. Och ett tack till alla som rekomenderade mig att köpa vagnen. Va lite skeptisk i början, men jag är så himmla nöjd

• mollan nu
    myHappiness skrev 2008-03-31 20:33:14 följande:
    Har min vagn fastnat??? Den kommer ju ingenvart.28.03.2008 16:32 0512 Rijssen (NL) Einrollung 28.03.2008 22:12 0052 PK Best (NL) HUB-Durchlauf Sen har det inte hänt nåt. Har ni kunnat spåra den hela vägen, eller slutar spåren då den anländer till sverige. kollinr kanske görs om då till ett svensk?
    vår vagn gick av misstag till england en sväng innan den kom hit. MInns inte datumen men det var först en reg i holland, sen en i danmark dagen efter. Samma kväll var vagnen ankomstreggad i england. Dagen där på ringde jag babytrader och frågade vad som hänt. Lite tjabbel och två dagar senare var vagnen registrerad i Holland igen. Sen hände inget förrens samma dag jag fick vagnen, då kom det upp gamla registreringar på postens hemsida. Prova sök där, det stårhur man ska göra för att använda utländska kollinr.
    Totalt tog det 7 vardagar att få hem buggan.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • karisa

Funderar på en Cameleon. Jag har en 1,5-årig tjej som är stor, drygt 86 cm men det var skönt att läsa att flera har köpt en Cameleon till sina lite större barn. Hur stora (långa) har era barn varit när de inte får plats längre i vagnen?

• Linda23

Ja ja hoppas jag blir nöjd och att jag vänjer mig, tror faktiskt det. Jättekul att höra om andra som köpt Cameleon till tvååringar! Nu känns det bättre

• Linda23

karisa: cameleon är verkligen lång i ryggen om man jämför med alla andra vagnar, så den håller nog längst tid för din dotter iaf. Vilken vagn har ni idag?

• SoFo89
    Angelinah skrev 2008-03-31 20:21:42 följande:
    Säger bara... KÖÖÖÖÖP De e sååå snyggt IRL, riktig godisbugga e de
    Jag funderade i några sekunder och sen var jag fast .

Är det någon som har bild på orange och offwhite?
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • karisa

linda23: vi har en brio nova och har nyss köpt en brio race som jag verkligen inte gillar.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13