• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • myHappiness

Alla dessa chassin som säljs på blocket o tradera, är det så att folk utnyttjar bugaboos policy om att alltid skicka nya delar och anmäler att deras är dåligt för att få ett nytt skickat till sig. Så säljer man det?

Vore ju tråkigt om bugaboo till slut tröttnar och blir mer restriktiva med reklamationer och de som verkligen behöver nytt då deras inte är funktionsdugligt blir utan??

• WilliamNellyJamie
    Hannnas skrev 2008-03-31 22:34:17 följande:
    Visst kan man ha rosa till grabbar inväntar ju snart en rosa suflett Vad sägs om svart/rosa, orange/rosa, brun/rosa, gul/rosa  och sandbas till det *glad*
    kan man väl ha.....

men jag skulle aldrig ha det, jag är inte emot lite rosa på kläder men där går min gräns

fast nya tider och vi är väl så moderna nu för tiden och vi ser ju våran vagn som mer en ett transportmedel det är en sorts utsmycknings fordon oxå så gillar du rosa och du har pojke så va faan så klart du ska ha det......
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • 3småttingar
    Stargirl skrev 2008-03-31 22:32:50 följande:
    Går inte att fixa...du får ett nytt chassi. Bugaboo lagar i princip ingenting. De ersätter med nya delar ist.
    Ahaa okej, men det kanske är likabra då. Får se vad dom säger imorrn! :) Vill ju kunna använda min vagn hehe
    ღ Edwin 0611 ღ BF 0809 ღ
  • WilliamNellyJamie

Brun/rosa låter fint!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • AsfaltsBlomma

Klart man kan ha rosa! Suktar själv efter rosa topptyg till sonens röda vagn.

Visst kan man ha rosa till grabbar inväntar ju snart en rosa suflett Vad sägs om svart/rosa, orange/rosa, brun/rosa, gul/rosa  och sandbas till det *glad*
  • Hannnas
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-31 22:40:21 följande:
    kan man väl ha.....men jag skulle aldrig ha det, jag är inte emot lite rosa på kläder men där går min gräns fast nya tider och vi är väl så moderna nu för tiden och vi ser ju våran vagn som mer en ett transportmedel det är en sorts utsmycknings fordon oxå så gillar du rosa och du har pojke så va faan så klart du ska ha det......
    jaa jag tycker ju personligen att om man inte kan ha rosa på en vagn till en grabb så säger det mer om betraktarens fördomar än om vad som sitter mellan min pojkes ben sen är det sjäälvklart en smaksak

Sen gillar väl de flesta pojkar rosa, hur ska de veta att det är en "förbjuden färg" pga av deras kisspryl o jag gillar rosa så vad fasen tänker jag... de får väl tro att han är en tjej då, bara en komplimang isf
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • JohannaJ
    snyggt!!!
    Jag vill ha rosa till min son. FUnderar på rosa åkpåse...
    har fått en liten tomtebebis
  • JohannaJ
    Hannnas skrev 2008-03-31 22:50:25 följande:
    jaa jag tycker ju personligen att om man inte kan ha rosa på en vagn till en grabb så säger det mer om betraktarens fördomar än om vad som sitter mellan min pojkes ben sen är det sjäälvklart en smaksak Sen gillar väl de flesta pojkar rosa, hur ska de veta att det är en "förbjuden färg" pga av deras kisspryl o jag gillar rosa så vad fasen tänker jag... de får väl tro att han är en tjej då, bara en komplimang isf
    Sorry OT men Hilding ser verkligen ut som en pojke men han har rosa jämt. Igår hade han rosa pikétröja och en farbror sa "söt han är!... eller hon, eller vad är det!?"

Vi skapar förvirring som rör runt i genuspåsen.
    har fått en liten tomtebebis
  • Dis

Jag tänkte beställa rosa parasoll till min blå cam. Bir det fint tror ni? Vill ha de nya cerise rosa, den finns väl i parasoll? Kommer även matcha gula Been :)

• Hannnas
    JohannaJ skrev 2008-03-31 22:53:39 följande:
    Sorry OT men Hilding ser verkligen ut som en pojke men han har rosa jämt. Igår hade han rosa pikétröja och en farbror sa "söt han är!... eller hon, eller vad är det!?" Vi skapar förvirring som rör runt i genuspåsen.
    hahaaa ja man ska väl röra runt i nåt min grabb ser dessutom ut som en tjej o vissa lägen så det förbättras ju inte med det rosa... eller försämras... eller hur man vill se det
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13