• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • NileNile

Angående tygerna så hittar ni ju marimekko tyger även här i sverige i vanliga tygaffärer och sedan i marimekkoaffärer med större sortiment..

Sedan till katvigs sängkläder så hittar ni dessa i vanliga barnklädesbutiker som har katvigs barnkläder. De tar även in sängkläderna.

• Kajsan
    NileNile skrev 2008-03-31 21:42:40 följande:
    Angående tygerna så hittar ni ju marimekko tyger även här i sverige i vanliga tygaffärer och sedan i marimekkoaffärer med större sortiment..Sedan till katvigs sängkläder så hittar ni dessa i vanliga barnklädesbutiker som har katvigs barnkläder. De tar även in sängkläderna.
    Hmm, jag har kollat typ alla katvig återförsäljare i sverige och ingen har sängkläderna,
    Vet du nån?
  • ami
    Kajsan skrev 2008-03-31 21:53:58 följande:
    Hmm, jag har kollat typ alla katvig återförsäljare i sverige och ingen har sängkläderna,Vet du nån?
    eleraff.se har
  • Thats me
    Kajsan skrev 2008-03-31 21:53:58 följande:
    Hmm, jag har kollat typ alla katvig återförsäljare i sverige och ingen har sängkläderna,Vet du nån?
    har inte gucce haft sängkläderna.. men hon kke inte har dom nu inne.. vet att hon haft iaf
    Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • 3småttingar

Har vart i barnvagnsaffären idag o visat upp min rangliga vagn!

Det visade sig att ena spärren hade lossat. Alltså den vita lilla knappen. Man kunde fälla handtaget genom att bara använda den ena sidans vita knapp. Så den är ju verkligen inte säker att använda nu!! Därför den är så lös o slapp på ena sidan.. Man kan ju liksom inte ta i och gå upp för trottarkanter eller liknande.

Grr, undra hur de har blivit så? Nån annan som har haft det så?

Dom skulle ringa bugaboo o kolla vad man kan göra.. dom har precis fått in vagnen så dom kan inget om den typ. Hoppas de går snabbt att fixa!

ღ Edwin 0611 ღ BF 0809 ღ
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2008-03-31 22:22:19 följande:
    Har vart i barnvagnsaffären idag o visat upp min rangliga vagn!Det visade sig att ena spärren hade lossat. Alltså den vita lilla knappen. Man kunde fälla handtaget genom att bara använda den ena sidans vita knapp. Så den är ju verkligen inte säker att använda nu!! Därför den är så lös o slapp på ena sidan.. Man kan ju liksom inte ta i och gå upp för trottarkanter eller liknande.Grr, undra hur de har blivit så? Nån annan som har haft det så?Dom skulle ringa bugaboo o kolla vad man kan göra.. dom har precis fått in vagnen så dom kan inget om den typ. Hoppas de går snabbt att fixa!
    Går inte att fixa...du får ett nytt chassi. Bugaboo lagar i princip ingenting. De ersätter med nya delar ist.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Hannnas

Visst kan man ha rosa till grabbar inväntar ju snart en rosa suflett

Vad sägs om svart/rosa, orange/rosa, brun/rosa, gul/rosa  och sandbas till det

*glad*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kajsan

Thats me skrev 2008-03-31 22:01:19 följande:

har inte gucce haft sängkläderna.. men hon kke inte har dom nu inne.. vet att hon haft iaf
    Nä där är de också slut.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13