• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Linda23

ojojoj... Trodde verkligen inte jag skulle skriva något i den här tråden men idag köpte vi en Cameleon, helbrun, så nu är jag en av er

Valde den före Teutonia Fun som vi varit inne på länge nu men insåg att den inte uppfyllde våra krav. Vi är väl lite knäppa som köpte en Bugaboo till vår snart tvååring, men jag blir så trött på att svänga våran vanliga Timmy-vagn. Sen kan vi ha vår Bugaboo till nästa barn om några år

Men jag måste ju erkänna att det var lite svårt att vänja sig vid att vagnen styr åt olika håll när man går... Men jag antar att man vänjer sig med tiden?

• Linda23

evitsa: vi köpte den i butik för den service man får efteråt och så, bra garantitider och sånt oxå. Dessutom var det inte alls så mycket billigare på nätet, kollade lite snabbt men insåg att det var ungefär samma pris.

• myHappiness

Har min vagn fastnat??? Den kommer ju ingenvart.

28.03.2008
    16:32 0512
    Rijssen (NL)
    Einrollung

28.03.2008
    22:12 0052
    PK Best (NL)
    HUB-Durchlauf

Sen har det inte hänt nåt. Har ni kunnat spåra den hela vägen, eller slutar spåren då den anländer till sverige. kollinr kanske görs om då till ett svensk?

• Stargirl
    Linda23 skrev 2008-03-31 20:30:53 följande:
    ojojoj... Trodde verkligen inte jag skulle skriva något i den här tråden men idag köpte vi en Cameleon, helbrun, så nu är jag en av er Valde den före Teutonia Fun som vi varit inne på länge nu men insåg att den inte uppfyllde våra krav. Vi är väl lite knäppa som köpte en Bugaboo till vår snart tvååring, men jag blir så trött på att svänga våran vanliga Timmy-vagn. Sen kan vi ha vår Bugaboo till nästa barn om några år Men jag måste ju erkänna att det var lite svårt att vänja sig vid att vagnen styr åt olika håll när man går... Men jag antar att man vänjer sig med tiden?
    Vi köpte oxå en Cameleon till en nästan 2 åring. Ångrade inte en sekund....han satt i den tills han var 3,5 och sedan tog lillasyste över
    Ja man vänjer sig!
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Fröken Småland
    Linda23 skrev 2008-03-31 20:30:53 följande:
    ojojoj... Trodde verkligen inte jag skulle skriva något i den här tråden men idag köpte vi en Cameleon, helbrun, så nu är jag en av er Valde den före Teutonia Fun som vi varit inne på länge nu men insåg att den inte uppfyllde våra krav. Vi är väl lite knäppa som köpte en Bugaboo till vår snart tvååring, men jag blir så trött på att svänga våran vanliga Timmy-vagn. Sen kan vi ha vår Bugaboo till nästa barn om några år Men jag måste ju erkänna att det var lite svårt att vänja sig vid att vagnen styr åt olika håll när man går... Men jag antar att man vänjer sig med tiden?
    Man vänjer sig! Jag hade också lite svårt för det där i början, kändes som att man styrde med magen. Men det är bara en vanesak eller om det är teknik för jag tänker aldrig någonsin på det. Välkommen hit och grattis till ett gott val av vagn!
    Evitsa skrev 2008-03-31 20:29:49 följande:
    Hej tjejer!Jag undrar om ni vet om det är mycket billigare att köpa en bugaboo på nätet och vart isf man köper den?Det är en cameleon jag är ute efter.Nån som har tips?
    Om du inte tvunget vill köpa i Sverige så finns ju alltid www.babytrader.eu. Eventuellt har de fortfarande rabatt på 50 euro för nya kunder, missa inte den i så fall. Leveranstid ca en vecka. Babytrader har kanonrykte här i tråden.
  • Stargirl
    Evitsa skrev 2008-03-31 20:29:49 följande:
    Hej tjejer!Jag undrar om ni vet om det är mycket billigare att köpa en bugaboo på nätet och vart isf man köper den?Det är en cameleon jag är ute efter.Nån som har tips?
    Vi har köpt stora saker som en vagn hos en lokal butik. Tycker dte känns säkrast. Men småsaker och kläder fyndar jag gärna på nätet.
  • myrslok

Så nu är buggan ordentligt inkörd har gått på grus i skogen ¨åkt tunnelbana och bil med den samt gått i shoppingcenter.

Och jag ÄLSKAR den. Blev lite småstenar bara som jag fick sitta och pilla bort från framhjulen när jag kom hem.

kan man köpa nya framhjul som är svängbara om man sliter mycket på sina?

• SmillaMilla
    MGn skrev 2008-03-31 20:29:15 följande:
    Tack så jättemycket, jag ska in och beställa lite till henne nu så det blir lite nyheter hos henne sen =)
    Kul att kunna hjälpa dig. Fast samtidigt hoppas jag såklart att inte alla springer runt med detta tyg sedan. Jag vill ju vara något sådär ensam om denna snygga bugga.
  • Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-31 20:35:31 följande:
    Så nu är buggan ordentligt inkörd har gått på grus i skogen ¨åkt tunnelbana och bil med den samt gått i shoppingcenter.Och jag ÄLSKAR den. Blev lite småstenar bara som jag fick sitta och pilla bort från framhjulen när jag kom hem.kan man köpa nya framhjul som är svängbara om man sliter mycket på sina?
    Ja man kan köpa nya men det är bara den första månaden som de slits sen så ser de ungefär likadana ut läääänge. Men vissa har köpt nya hjul till Froggar som varit 3-4 år gamla.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13