Linda23 skrev 2008-03-31 20:30:53 följande:
ojojoj... Trodde verkligen inte jag skulle skriva något i den här tråden men idag köpte vi en Cameleon, helbrun, så nu är jag en av er Valde den före Teutonia Fun som vi varit inne på länge nu men insåg att den inte uppfyllde våra krav. Vi är väl lite knäppa som köpte en Bugaboo till vår snart tvååring, men jag blir så trött på att svänga våran vanliga Timmy-vagn. Sen kan vi ha vår Bugaboo till nästa barn om några år Men jag måste ju erkänna att det var lite svårt att vänja sig vid att vagnen styr åt olika håll när man går... Men jag antar att man vänjer sig med tiden?
Man vänjer sig! Jag hade också lite svårt för det där i början, kändes som att man styrde med magen. Men det är bara en vanesak eller om det är teknik för jag tänker aldrig någonsin på det. Välkommen hit och grattis till ett gott val av vagn!
Evitsa skrev 2008-03-31 20:29:49 följande:
Hej tjejer!Jag undrar om ni vet om det är mycket billigare att köpa en bugaboo på nätet och vart isf man köper den?Det är en cameleon jag är ute efter.Nån som har tips?
Om du inte tvunget vill köpa i Sverige så finns ju alltid
www.babytrader.eu. Eventuellt har de fortfarande rabatt på 50 euro för nya kunder, missa inte den i så fall. Leveranstid ca en vecka. Babytrader har kanonrykte här i tråden.