Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Idag hade jag vårpimpat min cam så fint att TVÅ mammor kom fram till mig och berömde
    Brun bas, gul suflett och nya rosa liggdelslocket.
    Det var som en glass

• Kajsan
    Mawe123 skrev 2008-04-24 21:59:12 följande:
    Joo, det var nog precis det jag gjort, för nu har jag varit och fipplat lite på de vita delarna och visp funkar vagnen 1000 gånger bättre  Skäms så jag rodnar för hur klantig jag vart..Tackelitack för hjälpen.
    Skönt att det var så enkelt att åtgärda ivarjefall
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-04-25 10:23:44 följande:
    Ojdå...vem kan detta vara då! Om jag fått tag i 4000:- buggan så skulle den fått stanna........ www.familjeliv.se/Annonser/
    Nä, det är faktiskt inte den, men vissa delar får åka
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-25 22:05:58 följande:
    Det blev en Gecko för mig, från Barnbutiken.Velade in i det sista om jag skulle köpa en Bee från Blocket. Mailade att jag skulle komma och kika på den en viss tid MEN när jag skulle ringa och meddela att det bidde en Gecko istället hade jag ej fått numret med mig. Sååååååååå dåligt samvete. Hoppas inte säljaren stannat hemma och väntat  OCH fått hålla andra intresserade på halster. Hoppas, hoppas, hoppas hon får sålt den snabbt och smidigt.
    har du fått svar på vad de skulle rea för Bugaboo i morrn?
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-04-25 22:16:12 följande:
    har du fått svar på vad de skulle rea för Bugaboo i morrn?
    Äh men jag är för trött, glöm det där!
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-25 22:23:46 följande:
    De hade ganska mycket inredningsprylar och kläder (mexx bl.a) för 50%. Ingen fjuttrig rea utan rejält med grejjer OCH så långt jag såg var det 50% på allt i "butiken" utom vagnarna då som inte var nedsatta fullt lika mycket.
    Men de hade smygstartat idag alltså? Jag ska dit i morrn ivarjefall!
    Är det fortfarande rea på Simpleworld? Nån som vet?
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-04-26 00:42:39 följande:
    shit vad här skrivs skrev härom dagen och frågade om hur ni som har liggdelen nu, hur ni bäddar eller vad ni har på barnen i. Backar bakåt men kan inte hitta min fråga (kan vara tröttblind nu också iof). så jag försöker igen...hoppas ni har överseende med mig 
    Jag har barnet i vanliga inne kläder och en tunn Meandifilt över.
  • Kajsan
    Chaia skrev 2008-04-25 23:48:49 följande:
    Nya sufletten som Livrädd Med Stil har sytt!
    Så jäkla surigt att det inte funkade att sy Bee suflett!
    Jag ville verkligen ha en snygg sån till sommaren medans jag väntar på min kahki
  • Kajsan
    S a C skrev 2008-04-26 09:50:05 följande:
    Jag vet! Hade jag haft en Bee själv hade det säkert inte varit några problem.
    Otroligt duktiga Stora lilla J har ju försökt, och får inte hon till det får nog ingen till det den är inte lika lätt som Cam sufletten, den får tillockmed jag till på ett ungefär
  • Kajsan

Jag var på barnbutikens outlet nu, de hade fleece set för 700 kr, sen åkte vi till Simpleworld, där köpte jag en brun canvas istället.
    Inga parasoll kvar alls på simpleworld

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13