Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-04-09 23:38:55 följande:
    Njaaa...smaken e nog som baken! Har rullat mååånga vagnar + sålt (butiks säljare) har ägt e-ljunga under 90-talet då dom var BÄST! Men skulle aldrig köpa en idag! Men hoppas du e nöjd...det är det viktigaste!
    Har du förslag på nån bättre?
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-09 23:47:13 följande:
    Finns det någon bättre syskonvagn än Babytravel?
    Den är ju framåtvänd, det går inte mitt barn med på alls Och tre meter lång
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-09 23:59:57 följande:
    den här då ;) www.blocket.se/vi/15817762.htm
    Näm den har jag provat, man måste dela den som Bugaboo när den ska in i bilen tex, och det är bra mycket omständigare än Bugaboos enkla klickande.
    Dessutom erkände de på Babyland att den har riktigt taskig kvalitet och man helst ska vara två pers för att fälla ihop den
  • Kajsan

Ok , superviktig fråga:

Jag har ju köpt en syskonvagn, och ska köpa en Phil&teds mjuklift att ha i.
    Nu var det ju nån som hade en sån i sin Bee, och det är ju underbart om jag kan varva!
    Frågan är nu: Ska jag köpa svart eller orange mjuklift?
    Syskonvagnen är svart och been har gul suflett.
    Vad tycker ni?

• Kajsan

mollan nu skrev 2008-04-10 11:01:49 följande:

Jag har bara sett en orange phil&teds på lite håll men den såg lite blek ut i färgen. Jag tycker Bugaboos är snyggare. Men vagnen kanske var solblekt? Men är den samma färg som buggans så vore det sketasnyggt!
    Jag har inte sett den alls, bara på bild.
    Orkar inte åka och kolla idag heller
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-04-10 18:33:14 följande:
    Kajsan: din karriär som sierska kommer nog inte gå så bra håller tummarna för imorrn istället
    Jösses, jag som trodde jag skulle vara en bra sån! Mitt nya bud är i morgon!
  • Kajsan
    Josan123 skrev 2008-04-10 21:37:55 följande:
    Är det någon som vet när man kan köpa suffleter till been?
    V 17 hörde jag idag.
  • Kajsan

Jag fick hem en supersnygg SVEA väska från Sweetfunky idag som jag tror skulle vara identisk med den nya blå färgen.
    Nu blev man sugen på den också
    Fast tanken var att den skulle passa till kahki been och offwhite åkpåse *dreggel*.
    Superbra väska, jag fick plats med ALLT i den *rekommenderar*

• Kajsan

Skitsnyggt vart det med orange P&T lift i min gula Bee, den passade perfekt!

• Kajsan
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-13 09:41:06 följande:
    men jag ska ju till Italien så de kanske har där.......sunshade, ska nog googla lite kolla och ja buggypod verkar pass till camen, läste lite på nätet några som hade ingen bild tyvärr men lägger upp om jag hittar
    Buggypod funkar inte till Bugaboo enligt försäljarna själva, tyvärr.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13