Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Iddah skrev 2008-05-03 22:19:32 följande:
    Kidzshop ska ha men hittar inga på sidan. Ring dom vet ja
    Nää de har inte det inne.
  • Kajsan
    Iddah skrev 2008-05-03 22:23:10 följande:
    Jasså? Skulle ju varit skickade från Bugaboo för länge sen
    Tydligen har de inte kommit än, men de är nog på väg
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2008-05-03 22:48:03 följande:
     Låter bra! Har ni den nya eller gamla? (med eller utan hjul) Är den i hårdplast eller är det tyg?
    Jag har en utan hjul och en är i vadderat tyg.
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2008-05-04 00:13:29 följande:
    Jag skulle precis säga sandbas och brun top
    Brun/brun är snyggast tycker jag.
    Fast snart har jag ju Brun/katvig rosa
    Sen är jag lite inne på Brun bas, denim suflett och offwhite sittdelstyg
  • Kajsan

Nån som har dyna från Ditten och Datten i en Bee ?
    Jag tycker been är så hård och trist i ryggen, och är inne på att sy en dyna till den när dte är dags att sitta upp för skrotan snart.
    men det kanske funkar med de från Ditten o Datten? Nån som vet?

• Kajsan
    Caeruleus skrev 2008-05-04 00:28:56 följande:
    Har inte ens en Bee ännu men skall köpa en snart. Vet tyvärr inte om Ditten&Dattens fungerar. Men jag tänkte försöka mig på att sy en dyna till Been när jag köpt den och hade tänkt att göra den skålformad som CAMéns.
    Ja jag vill egentligen göra den med lite vaddering på kanterna så bäbisen sitter där den sitter
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-05-04 08:41:18 följande:
    Jep jag har. Sitter helt ok i en Bee tycker jag. Ska lägga in bilder så snart jag hittat sladden till kameran. Jag gillar verkligen dynan. Värd sina pengar alla gånger!!!!
    Ja! Vad bra! Leta nu
  • Kajsan
    annlu748 skrev 2008-05-04 09:40:11 följande:
    Tack så mycket, stargirlFunderade på om det var värt att skaffa en bee åt min ett åring...men som det ser ut med din 5-åring så skulle vi ju kunna ha den bra länge =)Visst är det så att det är fullt liggläge på bree och att man skulle kunna ha en nyfödd i den kortare sträckor. Eller vad tror ni?
    Jag har en Phil och teds mjuklift i min Bee , det funkar såklart även till längre sträckor
    Jag skulle kunna ha den som enda vagn, men jag är för barnvagnsskadad för det och kan inte göra mig av med de andra
  • Kajsan
    Azel skrev 2008-05-04 13:14:01 följande:
    Samma här, skulle lätt klara mig med bara Bee, men vill ha Cam oxå ju
    Ja, för jag ska åka till Visby på semester och där vill jag inte köra Bee på kullerstenarna
    Och så tror jag att camen funkar bättre om jag ska på skogspromenad nån gång *skyller på nåt*
  • Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-05-04 13:29:22 följande:

Men, ni menar väl inte att jag skulle klara mig med 2 st bee? för nu har jag ju nästan bestämt färg på camen.
    Nej det skulle du inte.
    Cam och bee är en perfekt kombination
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13