Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Duntoffla skrev 2008-04-26 12:57:46 följande:
     Åh, hade de fleece? Suck! Och jag som bestämde mig för att inte åka dit. Vet du om de hade gul fleece?
    Nä, det hade de inte, men det fanns kvar på Simpleworld idag däremot.
    En tror jag.
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-26 13:50:27 följande:
    §qLedsen om du fattade beslutet tack vare mitt inlägg. Jag frågade om det fanns några Bugaboo tillbehör att köpa men hon sa nej. Kanske för att det var en Gecko jag köpte hrmm.
    Det fanns inga framme, men jag frågade och då gick hon in och hämtade ett gäng lådor
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-26 14:04:28 följande:
    Var det endast till Cameleon?
    Ja
  • Kajsan

fröken ida skrev 2008-04-26 18:09:15 följande:

Hej på er. Jag är på G att köpa en Bee. Är det någon som har den här? Skulle gärna vilja veta positiva respektive negativa saker med vagnen. Jag har en son på 2,5 och har redan tröttnat på min liggvagn från BRIO. Den är så stor och klumpig när man bor mitt inne i stan.
    Jag har en Bee, men skulle inte använda den till min 2.5 åring.
    Hon har åkt i den en gång och det var inte så lyckat tycker jag.
  • Kajsan

fröken ida skrev 2008-04-26 18:09:15 följande:

Hej på er. Jag är på G att köpa en Bee. Är det någon som har den här? Skulle gärna vilja veta positiva respektive negativa saker med vagnen. Jag har en son på 2,5 och har redan tröttnat på min liggvagn från BRIO. Den är så stor och klumpig när man bor mitt inne i stan.
    Ah! Du snackar MÅNADER? Ja, då är bee skitbra! Jag har ocjså en sån bäbis, och Been är underbar med en mjuklift från Phil&Teds i. Passar perfekt när man bor i stan!
  • Kajsan

fröken ida skrev 2008-04-26 18:28:19 följande:

Han är 2,5 månad. Var lite otydlig där
    Jag kan ta kort på den ikväll med mjukliften i.
  • Kajsan
    lewwe skrev 2008-04-26 21:47:38 följande:
    En fråga? Hur funkar det med kläsel till cameleon? Säg att man bara har stolsramen behöver man då sittdelsbas, toppklädsel, suflett? Jag och en vän har haft en disskusion om detta och jag tänkte att ni här vet nog svaret på frågan??
    Basen är ju sittdel eller /och liggdel samt varukorg.
    Toppklädsel köper man i paket om 3 delar, sittdelstyg, suflett och liggdelslock.
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-27 14:22:41 följande:
    Kan man inte pumpa däcken på Buggan med vanlig cykelpump? Det saknades luft i ena däcket...hrm
    Jag försökte igår, och med den vi hade funkade det inte.
    Så jag köpte mig ett underhållsset på simpleworld på rea
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-27 16:00:32 följande:
    Beslutsångest. Tänkte ge mig på att sy en footsack av ikea fleecefilt och molntyg. Vit fleece och antingen brunt eller orange molntyg. Vad tror ni blir snyggast till vagn å skötväska? Skötväskan har ju lite bruna detaljer men orange kanske...smälter in bättre
    Blått? ( Gör det svårare för dig )
  • Kajsan

TOKIG!
    Nån människa här på FL ville köpa min vagn som jag har ute och hon propsade på att komma ikväll trots att jag sa att jag hade svårt att ta det nu med sovande/kolikbarn.
    Vi kom överens att träffas utanför min port istället 22.45.
    Jag stod där nere i en halvtimme (!) och när jag kommer upp igen har hon mejlat att hon ängrat sig , fast mejlet är skickat EFTER avtalad tid vi skulle träffas.
    Hur fräck får man vara? *Varning*
    Jag tror att det var nån som bara ville jävlas faktiskt.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13