Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Åå vad jag vill dit och handla denim...men jag kan hålla mig *är duktig*

Idag har jag köpt allt material till min Beesuflett, nu gäller det bara att hitta nån som kan sy den också det är inte lätt.
    det blir en kopia på den ursnygga Katvigsufletten som smillamilla har...fast bee!

• Kajsan
    Shoegirl skrev 2008-04-17 17:26:17 följande:
    Ja, jag köpte ett rosa parasoll (nya färgen)Det var 30% på alla Buga-saker
    Inga rosa parasoll igår inte
  • Kajsan
    Mållgan skrev 2008-04-17 17:36:30 följande:
    Hallå alla Bugaboo ägaren! Idag va jag å sambon å provkörde. Det blir absolut en cameleon till vår bäbis. Funderade på en grej bara. De e ju assvårt att välja färger. Om man tar nåt "tråkigt" typ svart till basfärg. Hur pimpar ni till era så snyggt sen??? Kan man byta suflett o det innre i sittdelen???
    Man kan byta, varje dag om man vill Och det gör vi
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-04-17 20:38:46 följande:
    Alltså e de typ ingen som säljer bugga grejer längre eller? Förr fanns de ju annonser överallt om alla delar o nu typ inget En svart fleece e de jag lyckats få tag på än så länge Inga basdelar eller åkpåsar alls ute.. Samlar alla eller vadå har kollat annonser tom i danmark Äh.. man får väl inhandla nytt då!!
    Iknow! Jag letar som en dåre efter grejjer!
  • Kajsan

Idag sprang jag hem till "stora lilla J" med fiiint tyg,ska göra en kopia av SmillaMillas katvig suflett fast till bee...
    Hoppas på fint resultat, men tjejen kan ju sy så jag tror det blir snyggt som tusan!
    Lägger upp bild sen!
    Kan knappt vänta

• Kajsan
    Angelinah skrev 2008-04-18 18:14:29 följande:
    Å det verkar som mitt chassi strul löser sig Bugaboo skickar mig en helt ny vagn!! Självklart med testat chassi!!Bugaboo e bugaboo liksom... De kallar jag service!!
    Och du får behålla den andra?
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-04-18 18:39:05 följande:
    Och du får behålla den andra?
    Äh jag hänger inte med
  • Kajsan
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-19 11:04:26 följande:
    Är det något man Måste ha till sin bugga cameleon ??
    Ja, mugghållaren, jag blir helt handikappad utan.
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-04-19 15:52:16 följande:
    Då har även jag besökt simpleworld Blev en gul åkpåse, ääääntligen!! Å jag har velat ha den över ett år nu, men nu e den min
    Tog du cykeln eller taxin?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13