Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Duntoffla skrev 2008-04-13 16:53:00 följande:
     Levereras de alltså till dörr om man är hemma? Trodde den kom direkt till Posten? Vad ingår i själva vagnköpet? (har beställt men blev plötsligt osäker på vad som kommer)
    Du betalar för frakten till posten, du får hem om posten är generösa och bjuder på det och du har tur.
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-04-13 22:55:17 följande:
    Någon som har en juju be skötväska?? vilken sort och hur sitter den på cammen???Är också nyfiken på hur stora/små deras be mine och mini be är i verkligeheten, vad får plats??
    Jag har Be small och Be all, tror jag har bilder i galleriet på alla tre.
    De sitter jättebra tycker jag!
  • Kajsan
    Unna skrev 2008-04-13 22:37:25 följande:
    Nämen nää... Hur menar du nu?När jag beställde från Babytrader kostade inte frakten något. Posten kom med paketet till dörren automatiskt, inget jag kunde bestämma över. Hade jag inte bett om paketets leveransnummer från babytrader hade jag inte kunnat följa leveransen på Postens hemsida, och då hade jag inte vetat att de varit förbi till mitt hus. För dagen efter kom en avi i brevlådan och jag hämtade ut den precis som man brukar göra med paket.
    Frakten ingår i priset på Babytrader, men bara frakten till ditt postkontor.
    Det är posten som sen kör ut paketet till dig om du har tur, alltså inget du kan bestämma över som sagt.
  • Kajsan
    Lourdes skrev 2008-04-14 10:34:17 följande:
    Min blev också så, men jag har köpt en ny.
  • Kajsan
    tjolahopp81 skrev 2008-04-14 21:47:15 följande:
    Hoppas någon av er orkar hjälpa mig och lilla sessan (8 månader den 23 april) med dessa Bugaboo Bee-frågor:
    1. Hur är Bugaboo Bee´s hjul på kullerstenar och grusvägar?2. Varför finns ingen bygel till Bugaboo Bee? Behövs det?3. Hur länge kan man använda en Bugaboo Bee (alltså hur många år kan barnet vara på ett ungefär?)4. Är vagnen stabil/vinglig med tanke på att den är smal?Hoppas nu på många bra svar från er så jag kan bestämma mig fort :)
    1: Värdelös, hoppar och skumpar som alla sulkysar.
    2Behövs inte tycker jag
    3.Lääänge, så länge som man har vagn tycker jag.
    4 Inte alls vinglig, jag tycker den är mer stabil än camen faktiskt!
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-16 14:24:26 följande:
    Åkpåsar fanns i blå, grön...ja, minst fem färger. Inte rosa, gul och orange i alla fall.
    Jag är påväg, åker snart! Hoppas det finns nåt kul!
  • Kajsan

Nån UJ-kunnig som kan hoppa in i UJ tråden och hjälpa mig med en fråga?

• Kajsan

Nån UJ-kunnig som kan hoppa in i UJ tråden och hjälpa mig med en fråga?

• Kajsan
    imsa skrev 2008-04-16 20:20:04 följande:
    kajsan; jag har fortfarande inte fått något mail om bytestråden. denna gången har jag kollat spamkorgen också men inga fynd där inte
    Det hamnar inte i spamen, de kommer tillbaks till mig.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13