Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan
    ami skrev 2008-05-04 22:29:56 följande:
    Nån som vet vart kan man köpa brun sommarsuflett?
    Det kan man inte
  • Kajsan
    Snöi skrev 2008-05-04 22:53:46 följande:
    Min Bee har blivit helt sned och är nu inlämnad för reparation. Har detta hänt någon annan?
    Hur då "blivit"? Vaknade du på morgonen, och där stod been och var sned? Hjälp!
    Nä, men allvarligt , hur då? Låter ju inte kul!
    Men jag kan tänka mig, iibland när vi fällt upp den så har den liksom fastnat i på ena sidan och vart sned.
  • Kajsan

Nån som har sett den nya blå sommarsufletten i canvas? Jag är rät nyfiken på hur den skulle se ut mot brun bas...

• Kajsan
    Azel skrev 2008-05-05 09:49:24 följande:
    Jag hade en svart först, sen en gul och nu en röd Ingen åkpåse, för varmt nu tycker jag
    Har du köpt sufletterna lösa då? Vartifrån? Och vad kostade de?
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-05 15:54:27 följande:
    Egentligen är ju sommarsufletten helt meningslös i vårat klimat, inte så det är nödvändigt, går ju likabra med vanlig canvassuflett, men de är ju såå snygga
    Fast sommarsufletten var det enda min dotter gick med på att ha nerfälld när hon var 1-2 år, de blir ju inte lika instängda där i
  • Kajsan
    Videli skrev 2008-05-05 22:17:19 följande:
    Vad har ni för skötväskor?Jag har en Skip Hop Expo och är sååå missnöjd med den, usch blir bara irriterad varje gång jag ska packa den, måste köpa mig en ny nu. Men vad???
    Jag älskar min SVEA väska, inte skötväska, men den funkar som det.
    Jag har också Ju-ju-be Be all och Be small- Båda jättebra!
    Saddlebagen från Skiphop är helt ok om man ska ha med sig lite bara.
  • Kajsan

Nån som vill hjälpa till och lägga in ett foto i bildtråden?
    Jag har nu kort i galleriet på Bee med P&T mjuklift i , funkar fint för nyfödda då tillockmed.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13