• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • myHappiness
    myHappiness skrev 2008-04-03 10:46:05 följande:
    Hur ska handtaget kännas igentligen? Det ska ju gå att rucka fram och tillbaka. Men hur är handtaget när det är fel på det? Hur testar jag om mitt är bra eller dåligt? Kommer felen på en gång eller dyker det upp efter användning?
    puffar min fråga..
  • Mising

Har en bebbe på 3.5 månader som börjar bli otålig med att ligga ner i sin Cam. Hur tidigt bytte ni till sittdel?? Vilken åkpåse har ni till eran vagn och vad kostade den?? Bugaboos egen åkpåse kan man ha den på sommaren oxå (kvällar om det är kallt?)

• Fröken Småland
    myHappiness skrev 2008-04-03 20:10:00 följande:
    puffar min fråga..
    Att själva handtaget går att rucka på fram och tillbaka är i sin ordning, det är en del av fjädringen. Det är när handtaget glider upp ur sina fästen som det är problem. Prova att hålla foten på bakaxeln och dra i mitten på handtaget där du normalt håller händerna. Ta i lite grann men inte för kung och fosterland. Om det är stumt, dvs inte glider så är det prima. Är det fel på det så fattar du precis vad jag menar när det händer. *håller tummarna*
  • Fröken Småland
    Mising skrev 2008-04-03 20:14:20 följande:
    Har en bebbe på 3.5 månader som börjar bli otålig med att ligga ner i sin Cam. Hur tidigt bytte ni till sittdel?? Vilken åkpåse har ni till eran vagn och vad kostade den?? Bugaboos egen åkpåse kan man ha den på sommaren oxå (kvällar om det är kallt?)
    Fyra till sex månader verkar vara absolut vanligast, det märker du själv vad ditt barn önskar.  De allra flesta har Bugaboos egen åkpåse, den sitter helt perfekt i och med att det är en liten ficka som man knixar fast åkpåsen med. Den kostar 995:- och jag kommer att ha den på kalla sommarkvällar även om jag tror att många tycker den är för varm för det.
  • myrslok

steffo trish kan du inte gå in på deras hemsida där kan man väl se alla olika färger blandade med varandra tror jag.

• Fröken Småland

OT: Kolla på den här. Ser den inte lite farlig ut? Tycker det saknas lite balkar och sånt som håller uppe sittdelen. Den där lilla fjädern vet jag inte om jag skulle våga lita på...
  • MiAmor
    mamma2003 skrev 2008-04-03 20:23:49 följande:
    OT: Kolla på den här. Ser den inte lite farlig ut? Tycker det saknas lite balkar och sånt som håller uppe sittdelen. Den där lilla fjädern vet jag inte om jag skulle våga lita på...
    ser ut som en permobil tycker jag
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • NovJenny

Om inte annat var den grymt ful..
  • Lourdes
    Herregud, något av det fulaste jag sett
  • Mising
    mamma2003 skrev 2008-04-03 20:17:36 följande:
    Fyra till sex månader verkar vara absolut vanligast, det märker du själv vad ditt barn önskar.  De allra flesta har Bugaboos egen åkpåse, den sitter helt perfekt i och med att det är en liten ficka som man knixar fast åkpåsen med. Den kostar 995:- och jag kommer att ha den på kalla sommarkvällar även om jag tror att många tycker den är för varm för det.
    Tack för ditt svar! Får bli bugaboos  egen åkpåse då
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13