• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    MiAmor skrev 2008-04-03 20:26:43 följande:
    ser ut som en permobil tycker jag
    *gapskrattar så lilleman vaknar*
    Mising skrev 2008-04-03 20:34:05 följande:
    Tack för ditt svar! Får bli bugaboos  egen åkpåse då
    Du kommer att bli mer än nöjd!
  • Thats me

åhhh tjejer:) jag har löst ett stooooooooort problem -s-

funderade ju på en sylky jag kunde ha i depån på tävlingar (motocross)

men hitar ingen jag vill ha -s-

men fick en bright light ide nu -s-

jag skaffar vinterhjulen till min bugga:))

då e ju hela problemet löst ju:)

OHHHHHHH så smart jag va nu väl-s-

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • Fröken Småland
    Thats me skrev 2008-04-03 20:39:22 följande:
    åhhh tjejer:) jag har löst ett stooooooooort problem -s-funderade ju på en sylky jag kunde ha i depån på tävlingar (motocross) men hitar ingen jag vill ha -s-men fick en bright light ide nu -s-jag skaffar vinterhjulen till min bugga:))då e ju hela problemet löst ju:)OHHHHHHH så smart jag va nu väl-s-
    Du skulle bara kläckt ur dig det lite tidigare, så hade vi genast löst problemet åt dig!
  • Fröken Småland
    Thats me skrev 2008-04-03 20:39:22 följande:
    åhhh tjejer:) jag har löst ett stooooooooort problem -s-funderade ju på en sylky jag kunde ha i depån på tävlingar (motocross) men hitar ingen jag vill ha -s-men fick en bright light ide nu -s-jag skaffar vinterhjulen till min bugga:))då e ju hela problemet löst ju:)OHHHHHHH så smart jag va nu väl-s-
    Förresten, är det väldigt kuperat på såna där tävlingar? Kanske du kan få användning för "strandläget" med två hjul. Jag provade en gång när jag skulle plocka grenar för dekoration ute på en gropig åker. Funkade grymt bra.
  • NovJenny

Funderar på en grej...

Har ju fått ett nytt chassi nu...
    Nu är jag jättesugen att köpa till en massa delar så att vagnen blir helt ny. Har ju funderat på en ny vagn, men det har liksom aldrig blivit av.
    Sedan sälja delar av min andra bugga.

MEN kikade på shoegirls lista om priser, men funderar om plattan till liggdelsbasen följer med?

Vad behöver jag mer än detta då?

Varukorg
    Sittdelen
    Liggdelen
    ram
    foamhjul
    swivel-hjul 
    båge

Kanske inte ens lönar sig? Bara en tanke jag har just nu

• myrslok

Har alla ni åkpåse även på våren/sommaren??

Jag har en svart nomad åkpåse sen i vintrass, men den passar inte i nya bruna camen. Funderar på om jag ska köpa bugans åkpåse hmmm.

Vaf har ni som inte använder påsen för skydd så inte vagnen blir så skitig när de har skor på sig???

Tacksam för svar, det är mitt första barn och förra sommaren va gossingen helt nyfödd inga skitiga skor på dom små fossingarna då inte.

• sara1981
    NovJenny skrev 2008-04-03 20:45:41 följande:
    Funderar på en grej...Har ju fått ett nytt chassi nu...Nu är jag jättesugen att köpa till en massa delar så att vagnen blir helt ny. Har ju funderat på en ny vagn, men det har liksom aldrig blivit av.Sedan sälja delar av min andra bugga.MEN kikade på shoegirls lista om priser, men funderar om plattan till liggdelsbasen följer med?Vad behöver jag mer än detta då?VarukorgSittdelenLiggdelenramfoamhjulswivel-hjul bågeKanske inte ens lönar sig? Bara en tanke jag har just nu  
    Suflettfästen, suflettbågar..
    Madrass??

Hmm, säkert nån som har lite bättre koll..
  • NovJenny
    Kajsan skrev 2008-04-03 20:53:06 följande:
    Funderar på att sälja Been och camen för jag har hottat en sån SNYGG vagn på Blocket den MÅSTE jag bara ha!www.blocket.se/vi/15763445.htm
    Ja, skynda dig innan jag tar den!
  • NovJenny
    sara1981 skrev 2008-04-03 20:55:01 följande:
    Suflettfästen, suflettbågar.. Madrass??Hmm, säkert nån som har lite bättre koll..
    Ja, madrass ja, kannke bra om jag ska sälja liggdelen separat att ha madrass och så med...

Madrassen är ganska dyr ny va? Men man kan ju inte sälja en liggdel utan madrass liksom, fast man kanske har en liggdel och bara vill ha annan färg också ifs.

etta kanske bli drygare än jag trodde.

Någon som vet pris på suflettbågar och fästen?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13