Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Corpset skrev 2008-05-08 21:44:06 följande:
    Jag råkade ut för ungefär samma sak och beställde från 1klass istället. Superbra service och snabbt gick det också.
    Jag gillar Kidzshops service ( ja, 1klass är också bra, och toddler med för den delen )
    Men just kidzshop är bra för de har så mycket Bugaboo stuff där!
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-08 22:02:35 följande:

Hörrö du Kajsan å alla ni andra för den delen,hade inte du/ni Ju Ju Be - Be All??
    Joo, och Be Small.Helt grym, 19870 olika fack.
  • Kajsan
    Cassandra87 skrev 2008-05-08 22:38:02 följande:
    Efterlyser beskrivning av hur man får på ståbrädan på bugaboo cameleon. Samt vad de är för delar som behövs för detta.Tack i förhand!MvhCassandra
    Det här skrev nån för ett tag sen ( minns ej vem)

Ta dem svarta och tryck in dem på den tjocka pinnen som går från stort hjul till storthjul

Placera dem så långt i du kan på den svarta plasten (fästet har 2 skåror och plasten har två utstående delar som ska glida in i skåran). När du tror att de itter så pressa in dem ännu mer och när du pressat in dem tillrckligt gör det igen

Sen lägger du chassit på sidan på glovet och skjuter in de svarta utstående delarna under de svara fästen.

VOILA!!!
  • Kajsan
    Milliemolly skrev 2008-05-09 13:32:02 följande:
    www.familjetorget.se/default.asp de hjulen som heter svängbara framhjul till bugaboo..........de ser ju ut som bakhjulen.....finns det verkligen sådana framhjul som är svängbara??? isåfall blir jag dölycklig Någon som vet säkert så de inte visar fel bild??
    Det där är väl vinterhjulen?
  • Kajsan
    havsvind skrev 2008-05-09 16:18:21 följande:
    Jag minns att ni pratat om när ni bytt ut liggdelen mot sittdelen tidigare i tråden men det är nog lååångt bak och jag orkar inte leta...Tror ni att det är ok att byta nu, min dotter är 3 1/2 månad?Johanna: Har inget svar men skickar ett litet hej ;)
    Jag ska byta nu, min dotter är 2 mån.
    Det beror ju på hur stora och stadiga de är, inte hur gamla de är.
  • Kajsan
    Milliemolly skrev 2008-05-09 16:25:56 följande:
    Jag hade väntat. de är inte mogna för alla intryck ännu..........det räcker för dem attligga och kolla på himlen osv. Varöfr denna brådska? Man hinner ha sittdeleln länge nog ändå. vid 6 månader är lagom att byta - min personliga åsikt! Då är de mer nyfikna och vill komma upp o se lite!
    Fast så kan man ju inte säga, det är ju från barn till barn.
    Min dotter är som en 6 månaders enligt läkaren på BVC, ska hon vänta tills hon är som en 1 åring då menar du?
    Hon nöjer sig inte att ligga och titta på himlen, hon sitter utan stöd och skrattar åt barnen som leker bredvid henne på golvet.
    När jag lägger henne ner så försöker hon sätta sig upp och blir tokig när hon inte kan själv.
  • Kajsan

Ullis B skrev 2008-05-09 19:16:52 följande:

Hej allihopa!Nu har jag bestämt mig för att beställa en cameleon från BT utan liggdel. Men en fundering jag har, skall man beställa canvas eller fleece? har tänkt mig brun bas och sand topp.Var till London här i veckan och kan säga att bugaboo "rules"
    Jag skulle inte beställa utan liggdel, det är så lite pengar som skiljer när du köper ny, och andrahandsvärdet sjunker ju drastiskt...
    Canvas skulle jag klart beställa!
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-09 22:32:34 följande:
    Och jag ska testa larven på Camen, larven är guds gåva till sommardagar!
  • Kajsan

mollan nu skrev 2008-05-09 22:46:43 följande:

bild på larven på cam tack Vi är borta över helgen utan larv och jag vill veta bums hurset ser ut.
    *Går och monterar larv*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13