Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Det var ju nån i denna eller shopoholicstråden ( minns inte ) som letade helt maniskt efter en sån ( ) och ville veta vart man kunde köpa den.
    Vart har du köpt din?

• Kajsan
    mini2007 skrev 2008-05-07 01:38:18 följande:
    Det va jag *flinar*Hittade den på fågel blå i malmö. Det var där jag hade blivit kär i den, men tyckte att den var dyr, ville hitta på rea. Men den fanns _ingenstans_ på nätet, inte ens egna hemsidan!
    Mohahaha, titta vad snäll jag var och ville hjääälpa dig
  • Kajsan
    Caeruleus skrev 2008-05-07 14:49:24 följande:
    Jag tänker inte köpa något babynest. Min 4 månaders fick knappt plats...men då väger han iofs 7,5kg . Tänkte sy en dyna och sen letar jag efter lämplig sommaråkpåse.
    Vilken liten en, det väger min dotter, hon är 9 veckor
  • Kajsan
    Caeruleus skrev 2008-05-07 16:28:34 följande:
    Jösses det var mig en stadig gobit. Finns hon med på BVC viktkurva?
    Nja...det är nog utanför nu, både på längd och vikt
  • Kajsan
    AnniPanni skrev 2008-05-07 16:57:23 följande:
    Som min hmm vad blir det 14 veckors då, 8+ kg o 65cm ... en massa goa veck överallt
    Fast min är inte så rund, hon är så lång
    Storasyster var mycket tjockare vid denna ålder

Nu ska jag ut förresten och kan inte bestämma om jag ska ta Been eller camen till stan, och vilken topp jag ska ha på camen isåfall *Lyxproblem*
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-07 22:29:40 följande:
    Såg nyss vädret, blir 20grader o sol imorgon i Sthlm, undrar om man ska dra på sommarsufflan Va trist:( hoppas det ordnar sig, ett samtal tar så lite tid, borde va månare om sina kunder!
    Ååå najs! Eller så ska jag köra Bee med larvskydd
    Jag har beställt en blå canvas sommarsuffla Den tror jag är fin!
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-07 22:58:43 följande:
    Vill ha en ny topp till min bruna bas eller iaf en sommarsuffla men kan inte bestämma mig för färg eller material - hjälp mig med lite smakråd snälla tjejer har ju topp i grön fleece nu och en hemmsydd suffla (men den är fleecefodrad = varmt)
    Jag tror mörk blå blir snygg till min bruna bas.
    Annars är ju nya rosa skitsnygg, den har jag i vanlig topp.
    Men jag misstänker att jag bara kommer använda katvigsufletten där den kommer
  • Kajsan
    thj skrev 2008-05-08 15:35:27 följande:
    Tjohoo!!De rosa,bruna ofwhite sommarsufletter kommer i juliIhop med bee i rosaOch det ska bli en dunderfin sommar så de lär behövas i juli aug medKramizz
    Lösa sufletter i rosa till Bee eller bara hela vagnar?
  • Kajsan
    medea08 skrev 2008-05-08 16:05:09 följande:
    Åh, är så sugen på att köpa en rosa sommarsuflett (eller kanske en hel toppklädsel i rosa), men sambon påstår att en grabb absolut inte kan åka i en rosa vagn. Och speciellt inte med ett rosa parasoll! Det är väl klart att de kan?
    Kan? Det är väl bara att köpa och bevisa att det visst går
  • Kajsan

Nää vad jag blir besviken!
    La in en jätteorder på kidzshopen för några dagar sen och mejlade idag för att kolla om det kommer innan helgen.
    Får svar nu att INGET fanns i lager, fast det står på hemsidan att det finns
    Nu måste jag leta nån snnanstans, jag är i desperat behov av parasoll ju
    Jag som ville beställa allt på samma gång , därifrån

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13