Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-05-10 19:54:57 följande:
    Man kan ALDRIG ha för lite rosa
    Eller för mycket kanske...vad är det jag säger egentligen?
  • Kajsan
    SmillaMilla skrev 2008-05-10 19:59:04 följande:
    Åh vad jag blev nöjd med det rosa parasollet. Så snyggt och sitter sååå bra på vagnen. Parasoller har inte varit så populära i denna här familjen. Ligger bild i bt
    Ja det var skitsnyggt! Nu vill jag också ha rosa parasoll till min katvigsuflett! Fast jag har just beställt ett brunt....Passar nog det med!
  • Kajsan
    bennysson skrev 2008-05-10 20:30:56 följande:
    .Ang BEE:jag har kommit på att jag nog behöver en BEE också som komplement, ska bara övertala mannen. men har några frågor..1. måste man ha babynestet om man ska ha den till en nyfödd (han kommer vara ca 2 månader när vi köper, om vi köper) eller kan man ha den i fullt liggläge och han honom liggande där i utan babynestet? tänkte det kanske blir varmt.... det är ju sommar?2.
    Jag har min 2 månaders i en Phil och Teds mjuklift däri.
    Nu börjar hon växa ur den så jag ska sy en skön dyna att ha henne på direkt i Been.
    Babynestet är ju som en mjuklift trångt och varmt på sommaren, och babynestet är ett onödigt köp enligt mig.
    Dessutom har den ju inga bärhandtag som mjukliftar har.
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-10 21:03:19 följande:
    Växa ur vid 2mån?? Hur lång är hon?
    Vet inte, vi har inte mätt henne på ett par veckor.
    Men läkaren sa att hon var som en 6 månaders
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-10 21:23:05 följande:
    Haha, ojdå! Ja då förstår jag kanske blir sittdelen då snart!
    Ja nästa vecka ska vi prova
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-10 22:29:08 följande:

Kajsan, hjälp! Ja har snackat med Familjetorget som jag köpte min Be All avå dom i sin tur pratade med den svenska Ju Ju Be agenten.Å nu har jag fått erbjudande att antingen returnera väskaneller byta till en Be Tween (utan magnetlås)Vad tycker du jag ska göra??
    Är inte Be Tween en billigare/mindre variant?Den är ju helt ny...
    Då förlorar du ju pengar på att byta rakt av?
    Har du behov av en stor väska som Be allen så skulle jag inte byta den mot en annan modell.
  • Kajsan
    trullsa skrev 2008-05-10 22:45:47 följande:
    Kajsan: Tack för hänvisningen till kidzshop när det gällde bee suffletter, var in och beställde två.
    Vilka färger blev det? *Nyfiken*
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-10 23:04:26 följande:

Kajsan,  du är ju klok som en bok!klart jag går back, hade jag inte ens en tanke på.Har du något humm om vad den kostar??
    Från Kiwikid kostar den typ 800 med frakt, 1000 i sverige.
    Between kostar 850 här och finns inte på kiwikid.( Handlar alltid skötväskor därifrån)
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-10 23:48:55 följande:
    Hajjade inte riktigt ditt svar, menade du att geckos uv skydd inte passar cammen lr??
    Nä jag svarade på ett annat inlägg i samma inlägg, det var två , men ett citerades bara
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13