• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    leson76 skrev 2008-04-07 18:08:43 följande:
    Jag vill också veta om man kan ha ståbräda till Bugaboo.Puffar lite för min tidigare fråga. Vilken vagn skulle ni välja om ni skulle köpa endast en av vagnarna till en 6-månaders, Cameleon och Bee?
    Svårt, jag skulle välja Cameleon då vi köpte den då sonen var nästan 2 år och ångrade aldrig köpet. Kan inte svara på hur jag gjort om Bee funnits då. Men även om dottern är 14 mån så använder vi Cameleon väldigt mycket. Även om Bee börjar ta över mer och mer. Åk till ngn butik för att testa är mitt råd.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-04-07 20:00:13 följande:
    Svårt, jag skulle välja Cameleon då vi köpte den då sonen var nästan 2 år och ångrade aldrig köpet. Kan inte svara på hur jag gjort om Bee funnits då. Men även om dottern är 14 mån så använder vi Cameleon väldigt mycket. Även om Bee börjar ta över mer och mer. Åk till ngn butik för att testa är mitt råd.
    Ska jag sälja geckon och köpa en cam eller ska jag köpa en bee och ha både den och gecko? Jag har ångest :D
    Min familj är finast
  • leson76

Tack för alla era svar!!
    Ska ta mig till butik å känna lite men hoppas få tag i en begagnad ... i alla fall om det blir en cameleon.

Kan man pruta till sig något tillbehör när man köper för ordinarie pris tro? En del levererar ju gratis så lite prutmån borde allt finnas Flört

• steffo trish

Leson--> Jag skulle absolut ta en cam! Din lilla e bara 6 mån va? Då kan du ju använda camen i typ 3 år till! Vår tjej är 2,5 och både sitter och ligger som en prinsessa - hon gillar sin vagn jättemycket. Den känns väldigt ombonad och mysig, hon kan sova hela nätter i den!

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • leson76
    steffo trish skrev 2008-04-07 20:26:17 följande:
    Leson--> Jag skulle absolut ta en cam! Din lilla e bara 6 mån va? Då kan du ju använda camen i typ 3 år till! Vår tjej är 2,5 och både sitter och ligger som en prinsessa - hon gillar sin vagn jättemycket. Den känns väldigt ombonad och mysig, hon kan sova hela nätter i den!
    Det låter ju super...vet bara inte om jag kommer våga lämna en sådan vagn på dagis sen när det är dags för det..hrm. MEN jag e bra sugen Flört
  • Ms Clint

Hjälp!
    Bromsen på min Bee har gått sönder!!
    Det vänstra bakhjulet låser bara sig varannan gång. Riktigt störigt. Någon annan som känner igen problemet?
    Jag har bara haft vagnen i 5 veckor så det är knappast slitage...

• Stargirl
    Ms Clint skrev 2008-04-07 20:44:55 följande:
    Hjälp!Bromsen på min Bee har gått sönder!!Det vänstra bakhjulet låser bara sig varannan gång. Riktigt störigt. Någon annan som känner igen problemet?Jag har bara haft vagnen i 5 veckor så det är knappast slitage...
    Låter ju som reklamation....vår broms är tipptopp.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Ms Clint
    Svar på #3589
    Har du någon erfarenhet av reklamationer? jag har ingen extravagn så det blir ju problematiskt om jag ska bli av med vagnen för lagning.
  • Stargirl
    Ms Clint skrev 2008-04-07 20:59:51 följande:
    Svar på #3589Har du någon erfarenhet av reklamationer? jag har ingen extravagn så det blir ju problematiskt om jag ska bli av med vagnen för lagning.
    Bugaboo lagar i regel inget. Min gissning är att du får entingen ett kit att byta ut bromsen med eller nytt chassi men har ingen aning i just detta fall då jag inte kan Bee alls annat än att jag använder den. Du behöver alltså inte lämna ifrån dig din vagn medans.
    *~Bugaboo RULES~*
  • noralisa

Hej!

Undrar och undrar...
    När ska man byta från ligg- till sittdelen?
    Har en gecko!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13