• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mollan nu
    Infinite Joy skrev 2008-04-09 08:13:17 följande:
    mollan: åhå, vad duktig du är på att sy. Snygg!
    tack!
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • SoFo89

Jag fick ett mail från babytrader eftersom jag väntar på ett nytt chassi då handtaget gått sönder. Dom flesta nya vagnarna verkar ha problemet!

" tried to send you a new frame but all the frames i have do have the same problem.

We did receive new frames last week and what do you think....
    Al the same problem.
    We have now a agreement with bugaboo that they only will send us frame who are checked by bugaboo and i promis you when i receive these frames I will check them again.
    So please wait for a little while we will try to solve the problem correctly."
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • AnniPanni
    mollan nu skrev 2008-04-09 08:20:05 följande:
    AnniPanni: vart bor du?I stockholm finns en butik i Vasastan, vid hälsingehöjden. Minns tyvärr inte namnet men på www.sjalbarn.se/ hittar man den.
    Då ska jag in o kika på sjabarn o se om jag hittar den! Bor ju i sthlm - eller närförort om man ska vara så super noga
  • Fröken Småland

mollan nu: Den var ju bara toksnygg! Ser nästan ut som en Beco i modellen och passformen.

Jag sydde en Mei Tai själv i somras men tyvärr har jag inte använt den pga att jag tog ett gammalt gardintyg för att provsy (hade inget mönster, bara en bild). Den blev superbra men ful . Och sen orkade jag aldrig sy någon mer eftersom det tog sådan tid. Så nu har jag en gardin-MT här hemma i en låda, hahaha!

• Malin med Tim
    SoFo89 skrev 2008-04-09 08:30:25 följande:
    Jag fick ett mail från babytrader eftersom jag väntar på ett nytt chassi då handtaget gått sönder. Dom flesta nya vagnarna verkar ha problemet!" tried to send you a new frame but all the frames i have do have the same problem.
    We did receive new frames last week and what do you think....
    Al the same problem.
    We have now a agreement with bugaboo that they only will send us frame who are checked by bugaboo and i promis you when i receive these frames I will check them again.
    So please wait for a little while we will try to solve the problem correctly."
    Vad jobbigt! Jag har inte haft något problem med mitt chassi! *peppar peppar*
  • AnniPanni
    SoFo89 skrev 2008-04-09 08:30:25 följande:
    Jag fick ett mail från babytrader eftersom jag väntar på ett nytt chassi då handtaget gått sönder. Dom flesta nya vagnarna verkar ha problemet!" tried to send you a new frame but all the frames i have do have the same problem. We did receive new frames last week and what do you think.... Al the same problem. We have now a agreement with bugaboo that they only will send us frame who are checked by bugaboo and i promis you when i receive these frames I will check them again. So please wait for a little while we will try to solve the problem correctly."
    Då kanske jag nästan kan förvänta mig att det är samma problem på mitt chassi då...

Klarar vagnen att"bumpa" upp för några trappsteg ändå? Bor ju liksom så att hissen är en ½ trappa upp , ca 6 trappsteg, så jag har inget val än (förösker få br föreningen att sätta dit barnvagnsskenor o det är på g)
  • Finasteunge

vad har ni att rekomendera för skötväska när ja har min buggà??
    har en camo skiphop nu och den är inte så snygg till sand/brun.

• Knyttet och K

mollan nu skrev 2008-04-09 08:20:05 följande:

AnniPanni: vart bor du?I stockholm finns en butik i Vasastan, vid hälsingehöjden. Minns tyvärr inte namnet men på www.sjalbarn.se/ hittar man den.
    Det är nog www.sjalar.nu du tänker på. Jag tror de har ett showroom i närheten av Odenplan.
  • mollan nu
    Knyttet och K skrev 2008-04-09 09:17:50 följande:
    mollan nu skrev 2008-04-09 08:20:05 följande: Det är nog www.sjalar.nu du tänker på. Jag tror de har ett showroom i närheten av Odenplan.
    ja den är det!
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13