Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Ullis B skrev 2008-05-11 11:46:54 följande:

Ska nu beställa en cameleon och har börjat vela om vilken topp jag skall köpa. Ska absolut ha brun bas men valet på topp står mellan offwhite och sand. Tänkte köpa röd eller rosa topp till vintern sedan men nu i sommar vill man ju ha en sval färg.Ja, ni tjejer vilken skall jag välja. Stora världsproblem det här *asg*
    Offwhite!
  • Kajsan

Mommmy Dearest skrev 2008-05-11 17:55:38 följande:

halloj halloj!Ville bara veta av er bugaboo experter hära om ni råkar veta vart det är billigast att inhandla en bugaboo bee? :DTack!
    PingPong har gett bäst pris i europa enligt erfarenheter i denna tråd.
    De kan man deala till sig tillbehör och få billigast hos.
  • Kajsan
    bennysson skrev 2008-05-11 19:03:01 följande:
    okej men åkpåse är kanske bra att skaffa då iallaffall.. får nog ta mig en sväng till en butik och be om en grundlig demo av vagnen. man bore ju kunna prova babynest och åkpåse där.. se vad som passar..
    Phil och Teds mjuklift är myckte bättre än babynestet, jag har bilder i galleriet på det.
    Den är större och har bärhandtag.
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-05-11 20:51:16 följande:
    Med gubbar på? Då var det antagligen Stargirl du såg med hennes Bas Koster-bugga. Den är coooool...
    Cool är den...men den är faktiskt hemskt ful tycker jag *Springer och gömmer mig, sorry stargirl *
  • Kajsan
    Trojka skrev 2008-05-11 21:43:43 följande:
    Vart går rosa (canvas) sommarsuflett att få tag på?
    I Usa...jag vet inte vilken butik där som fått in och skickar till sverige dock.
    Nån som vet? Fru Indosaurie?
  • Kajsan
    trullsa skrev 2008-05-11 21:56:11 följande:
    Jag vill så gärna ha microfleece filten, kanske man ska beställa från usa. Vad ligger frakten på till sverige, nån som vet?
    Det beror ju på vart du beställer ifrån, och det står ju isåfall på hemsidan.
    Nån som vet vart man kan köpa microfleecen? Det är ju inte lätt att hitta shoppar som skickar Bugaboo hit
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-05-12 14:24:14 följande:
    Emmsan och Amanda: Är det tio små afrikaner därborta i UJ-tråden? Ang pris: Det beror ju såklart på skick och tillbehör. Men en naken Cameleon som är i fint skick ligger på omkr 6.500:-, lite mindre om den är ett år eller äldre. Tillbehör ligger sedan på 60-75% av nyvärdet ungefär, beroende på skick.Och Emmsan: JA!!! Den är precis så underbar som alla säger.
    Marknaden är skitdålig för beg buggor nu.
    jag hade min fina -06;a cameleon ute i tre veckor och fick sälja den för 5200 tillsist.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-05-12 16:19:41 följande:
    Verkar lite olika. En arbetskompis till min man fick 7000 för sin 2 år gamla Bugga (kan ha varit en åkpåse med) men vet iofs inte om de sålde den till ngn kompis/bekant.
    Ja, det går verkligen upp och ner, just nu verkar det svårt att sälja barnvagnar överhuvudtaget.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13