Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Stargirl skrev 2008-05-12 16:23:39 följande:
    Ja det har jag hört. En kompis försökte bli av med en superfin dubbel UJ, Zapp och en Brio Sitty och det tog evigheter att få dem sålda och dåligt fick hon betalt dessutom.
    Mmm min dubbel UJ har jag haft ute i flera veckor och ingen vill ha den
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 16:54:51 följande:
    Konstigt ang. Duo/Dubbel UJ´n då många jagar! Fast allt beror ju på ålder+pris mm
    Nu har jag en spekulant på den som ska kolla på den i morrn *Håll tummarna*
    Och nä, jag tar inget överpris.,
    Det är en svart -06a. som jag haft ute för 5500, men det är svårsålt.
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-05-12 20:25:53 följande:
    Kan gissa det fast det är ju ett alternativ om man vill ha en buss och ändå ha barnen mot sig...
    Stora lilla J har ju ett alternativ, undrar om hon har lagt in foton på den än, jag är sjukt nyfiken!
  • Kajsan

Nu har jag beställt en sån Microfleecefilt.
    Totalt onödigt, jag har 4987st filter.
    Men man är ju nyfiken
    Lägger in foto när den kommer!

• Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-05-12 22:30:33 följande:

men då kan du satsa på att komma upp i 5000 ju!
    Ja, jag funderar på om jag ska ha en till, i en annan färg
  • Kajsan
    Dis skrev 2008-05-13 09:23:35 följande:
    Jag kunde inte hitta katvigtyget (curiosa)på rea?
    Nä det är inte på rea, det är ord pris där.
  • Kajsan
    chokladmamma skrev 2008-05-13 16:56:13 följande:
    hallåj alla bugaboofans! Är i köpartagen och har hittat en bug på blocket som vi ska kolla in i veckan. Denna info har jag fått via annonsen:Mörkgrå bas och topptyg i offwhite. Inköpt sep 2007, med punkteringsfria bakhjul. LiggdelSittdelVarukorgRegnskyddMyggnätUnderhållskitInstruktionsdvd/böckerSnöhjulVälsköttPriset är 7500 kronor.. Är det ett bra pris eller vad säger NI?
    Nej, det var inget vidare, det får du en ny från babytrader för, och här var det ju bara vinterhjul som ingick.
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-14 00:07:45 följande:
    Nu snurrar det i huvudet men visst är väl vinterhjulen ej svängbara!! Har beställt ett par vinterhjul....tror jag? På bilden visar det dom iallafall men i beskrivningen står det svängbara!
    Nä de är inte svängbara, de har skrivit fel på familjetorget ( antar att det är där du menar? )
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13