• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Micjah
    Stargirl skrev 2008-04-15 21:04:14 följande:
    Men det är UJ, Det finns typ INGA möjligheter att få reservdelar till den öht varken från agenten eller från lagret i Hollad. Det är stor skillnad.Nu har jag ingen egen reklamations erfarenhet från just Bonti men har en väninna som fick flygskada på sin vagn och då fick hon nya delar direkt och sedan fixade Bonti detta med Bugaboo. De tog alltså delar från en ny Bugga i deras lager. På det sättet fick hon sina delar direkt och slapp komma tillbaka.
    Nu va det inte vagnen som va det stora problemet utan ägarinnan..
    Fick absolut inte häva köpet trots att jag precis fått den från han som monterat den.
    Det va skrivet med bläck på etiketten upp på sufletten och hon fnös åt mig och frågade om det verkligen va sååå farligt? För en helt ny vagn för 5995 ?? JA!!!!
    Sen va det en stor repa på handtaget, även det fnös hon åt och frågade om det verkligen va såå farligt??
    Samt att bältena var olika, samma fnys där och irri fråga.
    Men jag fick inte tillbaka mina pengar utan skulle vänta i alla dessa veckor på nya delar till min helt NYA vagn..
    Hon hade en sån j-a bitchig attityd under hela tiden och ville inte hjälpa alls.
    Så oavsett vad man ska köpa skulle jag inte rek nån att göra det där.

Övrig personal i butiken är väldigt hjälpsam och snäll, men vid problem skickar dom fram den trevligaste Synd!
  • SoFo89
    Micjah skrev 2008-04-15 21:16:14 följande:
    Nu va det inte vagnen som va det stora problemet utan ägarinnan..Fick absolut inte häva köpet trots att jag precis fått den från han som monterat den.Det va skrivet med bläck på...
    Var det bonti i stockholm?
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Corpset

Tycker nästan att försäljarna skall kräva tillbaka sina reklamerade chassin för det här är knappast säkert för tillverkaren. Folk som säljer chassin som de vet är trasiga.

• Veronica30

Jag har använt det trasiga chassit som du säger i över ett år , köpte det begagnad i Argentina , jag visste inte att det var nåt fel på det , jag hade inte ens märkt om jag inte hade läst det här på BB tråden . Asså att säga att det är trasig skulle jag tänka lite , jag använder vagnen jätte mycket dra upp den i trappor och allt .
    Nu när jag vet har blivit orolig över att det kan hända att handtaget kan lossna helt , men om i över ett år inte hänt varför skulle hända det nu ?

• Micjah
    SoFo89 skrev 2008-04-15 21:17:57 följande:
    Var det bonti i stockholm?
    Japp, tyvärr.
    Min kära sambo som vid ett tillfälle pratade i tele med damen höll på att åka dit och slå till henne
  • Corpset
    Veronica30 skrev 2008-04-15 21:19:37 följande:
    Jag har använt det trasiga chassit som du säger i över ett år , köpte det begagnad i Argentina , jag visste inte att det var nåt fel på det , jag hade inte ens märkt om jag inte hade läst det här på BB tråden . Asså att säga att det är trasig skulle jag tänka lite , jag använder vagnen jätte mycket dra upp den i trappor och allt .Nu när jag vet har blivit orolig över att det kan hända att handtaget kan lossna helt , men om i över ett år inte hänt varför skulle hända det nu ?
    För att det slits?
  • RååSa BuBBlan
    Micjah skrev 2008-04-15 21:16:14 följande:
    Nu va det inte vagnen som va det stora problemet utan ägarinnan..Fick absolut inte häva köpet trots att jag precis fått den från han som monterat den.Det va skrivet med bläck på etiketten upp på sufletten och hon fnös åt mig och frågade om det verkligen va sååå farligt? För en helt ny vagn för 5995?? JA!!!!Sen va det en stor repa på handtaget, även det fnös hon åt och frågade om det verkligen va såå farligt??Samt att bältena var olika, samma fnys där och irri fråga.Men jag fick inte tillbaka mina pengar utan skulle vänta i alla dessa veckor på nya delar till min helt NYA vagn..Hon hade en sån j-a bitchig attityd under hela tiden och ville inte hjälpa alls.Så oavsett vad man ska köpa skulle jag inte rek nån att göra det där.Övrig personal i butiken är väldigt hjälpsam och snäll, men vid problem skickar dom fram den trevligaste Synd!
    Men fy vilket bemötande Förvånad  Jösses!!

Usch!! 
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Corpset skrev 2008-04-15 21:18:15 följande:
    Tycker nästan att försäljarna skall kräva tillbaka sina reklamerade chassin för det här är knappast säkert för tillverkaren. Folk som säljer chassin som de vet är trasiga.
    Mycket klokt förslag!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • ängeln83

Någon som har måtten på Cameleonen ihopfälld? Eller kanske en bild?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13