• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stella81
    Mamma Anna skrev 2008-03-10 11:08:01 följande:
    stella 81:var 7400 inklusive den där nykundsrabatten?Funderar också på att beställa därifrån snart. Måste bara bestämma färg först ha ha, det är visst svårare än jag trodde
    Ja, det var iofs med rabatten...
  • miiillan
    Shoegirl skrev 2008-03-10 16:57:23 följande:
    Såklart! Den är ju BÄST
    rply skrev 2008-03-10 16:57:29 följande:
    haha , min kompis har en med .. men tänker inte så mycke på det.. :P
    ja, jag vet!! men det "roliga" är att hon typ klaga eller var nedlåtande mot mig när jag sa att jag skulle ha den. hon tyckte den var alldelles för dyr, hon var inte märkesgalen utan skulle köpa barnvagn på blocket... yeeeah right..

nä... jag får väl försöka att sluta sura, men inte idag  
    längtar till våren!!!
  • Stella81
    Caan skrev 2008-03-10 15:48:33 följande:
    Hej! Någon som vet om det finns affärer i Stockholm som erbjuder avbetalning när man köper Bugaboo vagnar?
    Bonti har också avbetalning. www.bonti.se
  • rply

haha som min kompis i början då :P

jaj86 skrev 2008-03-10 17:04:57 följande:
    ja, jag vet!! men det "roliga" är att hon typ klaga eller var nedlåtande mot mig när jag sa att jag skulle ha den. hon tyckte den var alldelles för dyr, hon var inte märkesgalen utan skulle köpa barnvagn på blocket... yeeeah right..nä... jag får väl försöka att sluta sura, men inte idag  
  • Fröken Småland
    jaj86 skrev 2008-03-10 16:44:41 följande:
    tjena alla! suck!! nu ska en av mina nära vänner också ha bugaboo... känns tråkigt eftersom det lär se fjantigt ut när vi går ihop på promenad. åhh!! fjantigt jag vet! men var hon tvungen att välja buggan utav alla vagnar??!
    Ni kan ju ringa varandra på morgonen innan ni skall ut och spatsera och kolla så ni inte har samma färgkombo *skrattar torrt*
  • miiillan
    mamma2003 skrev 2008-03-10 17:08:32 följande:
    Ni kan ju ringa varandra på morgonen innan ni skall ut och spatsera och kolla så ni inte har samma färgkombo *skrattar torrt*
    jaaa... hon ska ha gra/svart, jag har grå/sand och snart denim.
    jaja, kommer iaf se grymt löjligt ut eftersom det inte är många som har buggan här. inte som i stockholm där varannan kotte har bugaboo
    längtar till våren!!!
  • rply

exakat samma som här, liten stad, typ inga bugaboo..
    så lite pinsamt äre.

jaj86 skrev 2008-03-10 17:11:25 följande:
    jaaa... hon ska ha gra/svart, jag har grå/sand och snart denim. jaja, kommer iaf se grymt löjligt ut eftersom det inte är många som har buggan här. inte som i stockholm där varannan kotte har bugaboo
  • Diana och Thea
    jaj86 skrev 2008-03-10 16:44:41 följande:
    tjena alla! suck!! nu ska en av mina nära vänner också ha bugaboo... känns tråkigt eftersom det lär se fjantigt ut när vi går ihop på promenad. åhh!! fjantigt jag vet! men var hon tvungen att välja buggan utav alla vagnar??!
    hahahah.....jag som tycker att det är mer pinsamt att gå emd en kompis som har en grymt ful vagn som en Emmaljunga *asg*
  • Bellahhh

Åh sån var min kompis med UJ:n också nu har hon beställt en innan skulle hon ha sin pappas sladdis med nya frugans barnvagn. Jag retade henne lite och sa men guuud den kan du ju inte ha! Hon bah: Men det är väl inget fel på den bara för att du e störd med alla dina vagnar typ... Såå typiskt det är BARA anvundsjuka, hon tycker ju buggorna är sååå fula också, innan så var ju alla trehjulingar också monster...AVUND AVUND AVUND ;P

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Diana och Thea skrev 2008-03-10 18:23:37 följande:
    hahahah.....jag som tycker att det är mer pinsamt att gå emd en kompis som har en grymt ful vagn som en Emmaljunga *asg*
    Klart det var en gammal emmljunga hon skulle ha oxå HAHAHHA
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13