• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    bennysson skrev 2008-03-11 11:10:29 följande:
    är det jag som är snurrig...? men är inte frog och gecko samma storlek på chassit? bara att frogen har bågen?funkar då frog-klädsel på geckon?
    Gecko är en cm kortare så storleksmässigt är det ju inga problem. Däremot tror jag att Gecko har en annan princip av klädsel så min gissning är att den inte passar. Jag baserar min gissning på att det är en helt annan fällmekanism för Gecko än för Frog och Cameleon. Hoppas någon Gecko/Frog-expert kan svara utförligare .
  • Corpset
    Hannnas skrev 2008-03-11 13:30:27 följande:
    Finns ju på kidzshoppen kidzshop.jetshop.se/och 1klass  www.1klass.se/E-handel/Ja finns på flera ställen, men många i tråden är glada i kidzshoppen
    Jo, beställde från kidzshop förra måndagen 3/3, men inget har dykt upp än och vi vill kunna gå ut i snön. Det går med de små hjulen bak, men det är rätt jobbigt i snömodd.
  • Hannnas
    Corpset skrev 2008-03-11 13:42:46 följande:
    Jo, beställde från kidzshop förra måndagen 3/3, men inget har dykt upp än och vi vill kunna gå ut i snön. Det går med de små hjulen bak, men det är rätt jobbigt i snömodd.
    Men tänker du beställa ett par till? Trist att du inte hunnit få dem än ring o kolla med dem..
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Mamma Anna

Nu tror jag att jag äntligen har bestämt vilken färg det blir vi kör på en sand/sand... synd bara att de har tagit bort nykundsrabatten på babytrader lagom tills jag ska beställa

• Fröken Småland
    Mamma Anna skrev 2008-03-11 13:46:34 följande:
    Nu tror jag att jag äntligen har bestämt vilken färg det blir vi kör på en sand/sand... synd bara att de har tagit bort nykundsrabatten på babytrader lagom tills jag ska beställa
    Skriv till dem och flirta lite om rabatt, eftersom alla dina kompisar fått det... Värt ett försök!
  • Mamma Anna

mamma2003:
    ja man kan ju inte få mer än ett nej

• Bellahhh

Åh nu ligger min Gecko på posten!! Kan nån hjälpa mej å hämta den ??? *Asg* Flört

Min familj är finast
  • miiillan
    Mamma Anna skrev 2008-03-11 13:46:34 följande:
    jasså..? har de tagit bort rabatten nu?!! trist
    längtar till våren!!!
  • Mamma Anna

jaj86:
    Nej jag var inne och kollade och registrerar man sig som ny kund får man en rabattkod, det var nån som skrev här i tråden att den var borta men det stämde visst inte.

Vad glad jag blir

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13