• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • miiillan
    Diana och Thea skrev 2008-03-10 18:23:37 följande:
    hahahah.....jag som tycker att det är mer pinsamt att gå emd en kompis som har en grymt ful vagn som en Emmaljunga *asg*
    hahaha!! nej, hon får gärna ha en pansarvagn, men men.... vad gör man? kan ju inte neka henne direkt... TYVÄRR

haha!! bara hon inte köper en ju-ju-be skötväska!!
    längtar till våren!!!
  • Bellahhh
    jaj86 skrev 2008-03-10 18:29:49 följande:
    hahaha!! nej, hon får gärna ha en pansarvagn, men men.... vad gör man? kan ju inte neka henne direkt... TYVÄRR haha!! bara hon inte köper en ju-ju-be skötväska!!
    Hahahhaa
    Min familj är finast
  • Sofia8
    jaj86 skrev 2008-03-10 16:44:41 följande:
    tjena alla! suck!! nu ska en av mina nära vänner också ha bugaboo... känns tråkigt eftersom det lär se fjantigt ut när vi går ihop på promenad. åhh!! fjantigt jag vet! men var hon tvungen att välja buggan utav alla vagnar??!
    Jag som skäms nästan då jag ska på promenad med en väninna som har en skitful Herqules vagn. Fattar inte grejen.....nu har hon lyckligtvis gjort sig av med åbäket och köpt en syskon UJ *phuuuu* slipper skämmas *asg*
  • Sofia8
    jaj86 skrev 2008-03-10 18:29:49 följande:
    hahaha!! nej, hon får gärna ha en pansarvagn, men men.... vad gör man? kan ju inte neka henne direkt... TYVÄRR haha!! bara hon inte köper en ju-ju-be skötväska!!
    hihihi...
  • modestyclara
    pluttmaja skrev 2008-03-10 15:01:39 följande:
    hej på er!!Vilken är den bästa skötväskan till en bugga. Jag var liten sugen på en hård babybjörn men när jag testhängde den i butiken så såg det inte så himla bra ut.Passar elodie åkpåsar bra till en bugga?? eller är de för tjocka??
    jag tycker en mjuk platt väska är bäst typ skip*hop
  • MsPink

Tack för svaren! Jag är väldigt övertygad om att vi ska ha en cam!!

• slma

Det där med att ha samma vagn. Nu bor jag i en stad där det fullkomligt dräller av dom, inte bara bland mina vänner och bekanta, utan överallt. I torsdags hade vi lite förmiddagsfika hemma hos mig, vi var 5, varav 4 hade vagn med sig, 3 var bugaboo.. alla olika färgkombos faktiskt, det saknades en i fikaligan den dagen, hon kör ocksa bugaboo, men ingen av oss har samma färgkombo. Tycker mest det ser lite kul ut, det maste ju betyda att den är oslagbart bäst?! Skulle ha fotat vart trapphus den dagen, synd, far göra det nästa gang!

• mamma på vift

Måste bara fråga....någon mer som har eller har haft barn som avskytt sittdelen? Har de lärt sig att tycka om den?

Max älskade sin bugga med liggdelen på...men nu när vi bytt till sittdelen så avskyr han den. Han blir arg så fort man sätter honom i den och om man lägger honom ner så börjar han krångla och skjuter upp sig i en båge. Vad ska vi göra? Älskar vagnen jätte mycket men om lillen inte vill åka i den så funkar det ju inte.

Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • TjorveniSkåne

mamma på vift: Jag tror det är en tillfällig grej innan han har vant sig vid att sitta.

• mamma på vift
    TjorveniSkåne skrev 2008-03-10 20:41:45 följande:
    mamma på vift: Jag tror det är en tillfällig grej innan han har vant sig vid att sitta.
    Ja kanske det....frågan är ju bara när det går över!!
    Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13