• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno

Hmmm, hoppas verkligen inte det är någon här i tråden som säljer sitt defekta chassi på blocket? http://www.blocket.se/vi/15752661.htm?ca=20_s

Tycker det är lite överpris för ett defekt chassi så jag mailade och la ett mer rimligt bud (enligt mig iaf) som hon kunde överväga om hon nu inte får den såld till utsatt pris...
    Då fick jag som svar att hon fått ett annat bud och om jag inte la mig 100:- över så blev jag utan!? Blev rent ut sagt paff när jag öppnade mailen, lite väl spydigt svar tycker jag!

Men men, sånt är livet

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Mountains

Tycker man läser ganska ofta om att buggorna strular. Är det oftast handtagen på den nya modellen eller är det andra problem också ex bromsar?

Blir bara lite orolig eftersom jag beställt en bugga och jag bor väldigt avigt så det är rätt så knöligt om man måste iväg och byta saker. Jag kan inte få något med ex DHL eftersom jag bor på en ö.

• RååSa BuBBlan
    martina78 skrev 2008-04-17 20:28:47 följande:
    Hmmm, hoppas verkligen inte det är någon här i tråden som säljer sitt defekta chassi på blocket? www.blocket.se/vi/15752661.htm det är lite överpris för ett defekt chassi så jag mailade och la ett mer rimligt bud (enligt mig iaf) som hon kunde överväga om hon nu inte får den såld till utsatt pris...Då fick jag som svar att hon fått ett annat bud och om jag inte la mig 100:- över så blev jag utan!? Blev rent ut sagt paff när jag öppnade mailen, lite väl spydigt svar tycker jag!Men men, sånt är livet
    Mailade åxå på det... Och fick typ samma svar.. Fundersam
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • oOrosamarängerOo
    thj:   puffar för min inbox, har du fått den?? 
  • RååSa BuBBlan

Alltså e de typ ingen som säljer bugga grejer längre eller? Förr fanns de ju annonser överallt om alla delar o nu typ inget Fundersam

En svart fleece e de jag lyckats få tag på än så länge

Inga basdelar eller åkpåsar alls ute.. Samlar alla eller vadå

har kollat annonser tom i danmark Flört

Äh.. man får väl inhandla nytt då!!

• Hannnas

Men vem köper ett defekt chassi? why?

Duntoffla... hääärligt fint färgval vad har du tänkt för filt och åkpåse?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-04-17 20:38:46 följande:
    Alltså e de typ ingen som säljer bugga grejer längre eller? Förr fanns de ju annonser överallt om alla delar o nu typ inget En svart fleece e de jag lyckats få tag på än så länge Inga basdelar eller åkpåsar alls ute.. Samlar alla eller vadå har kollat annonser tom i danmark Äh.. man får väl inhandla nytt då!!
    Iknow! Jag letar som en dåre efter grejjer!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-04-17 20:36:15 följande:
    God kväll!NU har min Bugga kommit! Det tog ett tag att få ihop den men nu tror jag att sakerna sitter rätt.
    sketasnygg!!!

allt ser ut att sitta där det ska
    Hannnas skrev 2008-04-17 20:41:51 följande:
    Men vem köper ett defekt chassi? why?Duntoffla... hääärligt fint färgval vad har du tänkt för filt och åkpåse?
    extra chassi tänkte jag ha det som.. men inte ett defekt för 1000 spänn, no way!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13