• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    SoFo89 skrev 2008-04-17 18:13:27 följande:
    Tråkigt! Hoppas du fårett nytt, fungerande snart igen, känns drygt att så många ska vara trasiga.
    Ja, de hoppas jag åxå!!

De verkar vara hur många som helst som de e fel på
    Yemaya skrev 2008-04-17 18:25:06 följande:
    Ja, det är väldigt många tydligen som har dettta felet, tycker absolut du ska reklamera ditt om du har samma problem!!
    kristinaa75 skrev 2008-04-17 18:26:46 följande:
    Handtaget på vår vagn har också börjat krångla, ska få ett nytt skickat till mig men är ändå lite irriterande på att det är så här, är det fel på alla? Låter ju som det när en del är inne på sina tredje och det ändå är fel på dem. Kanske inte är ngt som kommer lösa sig innan dom hittar en annan konstruktion? Det gamla chassit verkar ju vara bättre.
    Ja, de gamla chassit krånglade aldrig (inte mitt iallafall)
    Bugaboo måste ju åtgärda detta snart, jag börjar bli redigt irriterad kan jag tala om, man köper en vagn för en massa tusenlappar å så e de bara bök   *sur*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Fröken Småland
    jule skrev 2008-04-17 18:12:25 följande:
    hm har du en bee? har jag missat detta !!! hursom vad tycker du då? *kram på dej*
    *long time no see*

Jajamän, köpte en Bee för tre månader sedan och har använt den två gånger . Så det var verkligen inte en dag för tidigt som jag köpte den *ironisk*

Jag tycker den är grym som sulky. Inte som enda vagn till en liten. Sugen?
  • RååSa BuBBlan
    thj skrev 2008-04-17 18:32:00 följande:
    Oh min vän jag är så ledsen..kram
    Jag vet!!

Det är ju tråkigt för både er och mig!!

Vi får hoppas på nr 4 nu då
  • SmillaMilla
    Ms Clint skrev 2008-04-17 19:14:20 följande:
    Jag förstår dig precis! Jag köpte min första Bugga för 6 veckor sedan, en Bee. Efter 4 veckor brast bromsen och vagnen flög ner för en brant uppfart och in i en bil. Vi reklamerade och betalade mellanskillnaden för en Cameleon. Nu har jag haft min Cameleon i två dagar och handtaget har redan släppt på höger sida precis som din. Det kommer att ta MÅNGA veckor innan jag får byta säger de i affären...
    Nä men hjälp! Tur att inte barnet satt i då hade det gått illa. För visst var vagnen tom?
  • RååSa BuBBlan
    Ms Clint skrev 2008-04-17 19:14:20 följande:
    Jag förstår dig precis! Jag köpte min första Bugga för 6 veckor sedan, en Bee. Efter 4 veckor brast bromsen och vagnen flög ner för en brant uppfart och in i en bil. Vi reklamerade och betalade mellanskillnaden för en Cameleon. Nu har jag haft min Cameleon i två dagar och handtaget har redan släppt på höger sida precis som din. Det kommer att ta MÅNGA veckor innan jag får byta säger de i affären...
    Men fy!! Va hemskt med bee:n Förvånad
    Ingen som skadade sig hoppas jag?  Å sen cammen som krånglar direkt efter det, fy vilken maximal otur!!

Varför tar de många veckor? Kidz skickar nytt pronto utan problem!!
  • Ms Clint
    SmillaMilla skrev 2008-04-17 19:19:58 följande:
    Nä men hjälp! Tur att inte barnet satt i då hade det gått illa. För visst var vagnen tom?
    Ja den var tom som tur var men den tippade med barnet i några dagar tidigare på bussen för bromsen på vänster bakhjul släppte och vagnen snurrade ju då ett helt varv och välte.
  • Ms Clint
    Angelinah skrev 2008-04-17 19:23:36 följande:
    Men fy!! Va hemskt med bee:n Ingen som skadade sig hoppas jag?  Å sen cammen som krånglar direkt efter det, fy vilken maximal otur!!Varför tar de många veckor? Kidz skickar nytt pronto utan problem!!
    Jag har köpt den av Babyproffsen i Kristianstad och enligt biträdet så tar det såå lång tid innan Bugaboo skickar saker
  • RååSa BuBBlan
    Ms Clint skrev 2008-04-17 19:24:08 följande:
    Ja den var tom som tur var men den tippade med barnet i några dagar tidigare på bussen för bromsen på vänster bakhjul släppte och vagnen snurrade ju då ett helt varv och välte.
    Men jösses!! *hemsk upplevelse*    hoppas liten inte gjorde sig illa!!
    Ms Clint skrev 2008-04-17 19:25:17 följande:
    Jag har köpt den av Babyproffsen i Kristianstad och enligt biträdet så tar det såå lång tid innan Bugaboo skickar saker
    Hm.. ok... dom har inget på lager dom kan ge en stackars kund då?
  • Ms Clint
    Angelinah skrev 2008-04-17 19:28:27 följande:
    Hm.. ok... dom har inget på lager dom kan ge en stackars kund då?
    Det frågade jag också men hon sa att de skulle säljas och inte användas som reklamationsbyte.
    Nåja det löser sig nog och det är ju inget allvarligt fel det här med handtaget efter vad jag har förstått.
    Affären har bra service för övrigt så det stämmer säkert.

För övrigt måste jag hålla med om att det verkligen ÄR världens bästa vagn! Jag är så himla nöjd!
  • RååSa BuBBlan
    Ms Clint skrev 2008-04-17 19:35:28 följande:
    Det frågade jag också men hon sa att de skulle säljas och inte användas som reklamationsbyte.Nåja det löser sig nog och det är ju inget allvarligt fel det här med handtaget efter vad jag har förstått.Affären har bra service för övrigt så det stämmer säkert.För övrigt måste jag hålla med om att det verkligen ÄR världens bästa vagn! Jag är så himla nöjd!
    Ok... nä det funkar ju iofs.. men i slutändan ska man ju absolut ha ett som sitter ordentligt, vagnen kostar ju ändå en hel del!!

Å trots chassi strul skulle jag aldrig byta vagn, älskar buggan

*finns ingen bättre*

Hoppas du får ett nytt chassi inom kort
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13