• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mollan nu
    Hannnas skrev 2008-04-17 21:13:28 följande:
    Nä köp ingen säger ju jag... jag har precis slängt upp min på vinden, funderar t o m på att sälja den... till hösten kommer ju måns att ha gått sen ett tag o åkpåse känns då överflödigt... Nu är det ju helt onödigt, varmt ute ju Nä satsa på en snygg filt ist tycker jag
    Är det bara jag som använder åkpåse till en fis på 20 månader?
    Jag tycker det är jättebra om vi ska gå ut för att somna och sen gå in och sova vidare. Bara öppna upp så blir det lagom varmt för att vara inne.
    Hon ska dessutom alltid ha åkpåsen uppdragen upp till halsen.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-17 21:55:48 följande:
    Hoppas de är fina! Jag har den med prickar o den gillar jag, men den är väl inte så "klatschig" den orange som heter kryp på hemsidan ser ju fin ut men man vet ju aldrig irl, så lycka till o hoppas du hittar någon fin
     Varför hittar jag inte Kryp? Den borde väl ligga under filtar under textil?
  • Hannnas
    mollan nu skrev 2008-04-17 22:06:30 följande:
    Är det bara jag som använder åkpåse till en fis på 20 månader?Jag tycker det är jättebra om vi ska gå ut för att somna och sen gå in och sova vidare. Bara öppna upp så blir det lagom varmt för att vara inne.Hon ska dessutom alltid ha åkpåsen uppdragen upp till halsen.
    Min kille vill sällan sova i vagnen, vill alltid sitta o kika, avskyr att ha nåt på sig, helst hade han väl suttit i bara body nä men allvarligt så gillar han inte att känna sig "trängd" lite fånig med det... dessutom är han urvarm av sig och allt utom stilla, så skulle jag dra upp åkpåsen så skulle han göra allt för att trycka ner den

Så den är väck... han är glad för det nu
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-04-17 21:52:50 följande:
    Tofflan-- vi får nog ta en bugga dejt tror jag 
    Jag vill också gå på bugga dejt ju *surar lite*.
    Man kanske skulle ta sej en liten tripp upp till huvudstaden, jag och skrutt kan ju ta en weekend på hotell, åka bugga och handla danskt med er
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-04-17 22:13:16 följande:
    Jag vill också gå på bugga dejt ju *surar lite*.Man kanske skulle ta sej en liten tripp upp till huvudstaden, jag och skrutt kan ju ta en weekend på hotell, åka bugga och handla danskt med er
     Ja, det låter som en ypperligt idé!

Nu ska jag logga ur. Sambon kommer hem. Är spänd på vad han gillar vrålåket!

Go natt!
  • mammatill2härligavildar

Tack Hannnnah som svarade på mina frågor. Lääängtar tills nästa vecka när vi ska åka o beställa vår bugga.

• Hannnas
    Mållgan skrev 2008-04-17 22:19:46 följande:
    Tack Hannnnah som svarade på mina frågor. Lääängtar tills nästa vecka när vi ska åka o beställa vår bugga.
    Så lite så vad blir det för kombo??
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • madebyinferno

Appropå gula filtar så hittade jag i "min" tygbutik gul fleece i exakt samma nyans som på Bee sufletten, som jag bara var tvungen att köpa såklart
    Tyvärr strejkar ju min symaskin för tillfället så jag har inte fått sytt den som jag vill men snaaaaart hoppas jag att det blir mer syande av

Sittdynorna från dittendatten, är de i samma form/modell som de till UJ tro???

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13