• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo

Finns det kvar nåt på 30% på simplworld på bugga grejor, är det utplockat?Hemlis

• Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-04-18 07:46:15 följande:
    Finns det kvar nåt på 30% på simplworld på bugga grejor, är det utplockat?
    Undrade lite samma sak. Känns segt att åka in om det är länsat redan... hmm...*funderar*
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-04-17 22:13:16 följande:
    Jag vill också gå på bugga dejt ju *surar lite*.Man kanske skulle ta sej en liten tripp upp till huvudstaden, jag och skrutt kan ju ta en weekend på hotell, åka bugga och handla danskt med er
    åhhh då kommer jag med!
  • Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-04-18 07:55:22 följande:
    Undrade lite samma sak. Känns segt att åka in om det är länsat redan... hmm...*funderar*
    Vad sa maken om vrålåket igårkväll??
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • jule
    mamma2003 skrev 2008-04-17 19:17:11 följande:
    *long time no see*Jajamän, köpte en Bee för tre månader sedan och har använt den två gånger . Så det var verkligen inte en dag för tidigt som jag köpte den *ironisk*Jag tycker den är grym som sulky. Inte som enda vagn till en liten. Sugen?
    där ser man, hade helt missat d
    hehe d roliga e att jag oxå har en , (tror d va du som la ut min bild i bildtråden... )
    hursom tycker oxå den e super att ha som extravagn å till stora tjejen när hon inte orkar gå för långt
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2008-04-18 08:06:37 följande:
    åhhh då kommer jag med!
     Ja, värsta träffen vore kul!
    Hannnas skrev 2008-04-18 08:07:21 följande:
    Vad sa maken om vrålåket igårkväll??
    Han var faktiskt impad. Han är en man som gillar genomtänka saker. Detaljer och sånt. Och var impad över att någon tänkt till med ihopfällning, fjädrande hjul mm. Han sa att han vill köra den på Ikea. (och skryta antar jag ) Verkar som om den fick godkänt. Jag testkörde Noel i den i morse och han såg nöjd ut. Nu blir det frukost och sen Ikea.
    Sen kommer svärisarna så det blir inte mycket häng här i helgen.

Ha en toppenbra helg om vi inte ses här! (ja, ha en bra helg ändå såklart)
  • Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-04-18 08:15:12 följande:
    Han var faktiskt impad. Han är en man som gillar genomtänka saker. Detaljer och sånt. Och var impad över att någon tänkt till med ihopfällning, fjädrande hjul mm. Han sa att han vill köra den på Ikea. (och skryta antar jag ) Verkar som om den fick godkänt. Jag testkörde Noel i den i morse och han såg nöjd ut. Nu blir det frukost och sen Ikea.Sen kommer svärisarna så det blir inte mycket häng här i helgen.Ha en toppenbra helg om vi inte ses här! (ja, ha en bra helg ändå såklart)

Åhh så roligt!! Min uppfattning är ju att just karlar älskar buggan pga av att den faktiskt ÄR genomtänkt och har lite tekniska detaljer som många andra missat Ha det bra på IKEA idag och en fin helg ni med

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • mammatill2härligavildar
    Hannnas skrev 2008-04-17 22:22:23 följande:
    Så lite så vad blir det för kombo??
    Åh vi har inte bestämt oss ännu. Eftersom vi inte ska ta reda på kön är det ju svårt att ha för mycket färg. Tror det blir en grå/svart eller brun/sand. (Vad tror ni andra blir snyggast???)

Men jag är övertygad om att vi kommer bli nöjda vilket som. Provkörde i butik igår och den var helt oslagbar. Har provkört massor och hade i prinsip valt en Teutonia men nu finns det ingen chans att vi tar nåt annat än Bugaboo.
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-18 08:17:09 följande:
    Åhh så roligt!! Min uppfattning är ju att just karlar älskar buggan pga av att den faktiskt ÄR genomtänkt och har lite tekniska detaljer som många andra missat Ha det bra på IKEA idag och en fin helg ni med
     Precis så tror jag det är.
  • Unna

Åh det är ju så svårt att välja, jag vet! Sen är det ju så personligt vad man gillar också...

Jag gillar brunt men ville inte ha en helbrun, tänkte att jag skulle bli less. Har mycket brunt och beige i mina kläder, och tänkte att det blir för mycket att ha en brun/sand.
    Jag tänkte som så att jag vill sy nya suffletter och sittdelar, då valde jag grå som bas för att jag tycker det är snyggt till alla färger. Tog grå/brun till slut. Nu står den i vardagsrummet och är så fin.

Och du - vi hade också nästan bestämt oss för en teutonia, men så fort vi provkörde en Bugga var vi helt fascinerade och så var vi fast.

Mållgan skrev 2008-04-18 08:19:57 följande:
    Åh vi har inte bestämt oss ännu. Eftersom vi inte ska ta reda på kön är det ju svårt att ha för mycket färg. Tror det blir en grå/svart eller brun/sand. (Vad tror ni andra blir snyggast???)Men jag är övertygad om att vi kommer bli nöjda vilket som. Provkörde i butik igår och den var helt oslagbar. Har provkört massor och hade i prinsip valt en Teutonia men nu finns det ingen chans att vi tar nåt annat än Bugaboo.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13