• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76

Ni som är sugna på gula filtar....ni har väl inga rapsfält i närheten? Jag hade en gul fält som jag fick slänga då den drog till sig tusentals rapsbaggar på några sekunder
    .

• Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-17 21:39:57 följande:
    Duntoffla... ikea har ju orange filt, och en som är röd med orange prickar/orange med röda prickar... och sen finns det en orange på www.1klass.se
     Och jag som ska till IKEA imorgon. Kanske ska vänta och se hur den ser ut då.
  • oOrosamarängerOo
    leson76 skrev 2008-04-17 21:50:34 följande:
    Ni som är sugna på gula filtar....ni har väl inga rapsfält i närheten? Jag hade en gul fält som jag fick slänga då den drog till sig tusentals rapsbaggar på några sekunder .
    Sthlm = inga rapsbaggar, har aldrig sett här, Men på västkusten i Tylösand dräller det av dem!
  • ewamarie
    Hannnas skrev 2008-04-17 21:13:28 följande:
    Nä köp ingen säger ju jag... jag har precis slängt upp min på vinden, funderar t o m på att sälja den... till hösten kommer ju måns att ha gått sen ett tag o åkpåse känns då överflödigt... Nu är det ju helt onödigt, varmt ute ju Nä satsa på en snygg filt ist tycker jag
    Sälj inte åkpåsen än. Jag sålde min för jag tänkte som du förra vintern (06/07). Men även fast Mira är drygt 1,5 år nu och gått sedan i somras så blev jag "tvungen" att köpa en ny åkpåse. Filt har en förmåga att glida ner och inte alls vara lika varma. Det har varit ovärdeligt med åkpåse även denna milda vintern!!
    Världens vackraste Mira Juli-06 Bebis i magen BF Juni-08
  • Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-04-17 21:53:34 följande:
     Och jag som ska till IKEA imorgon. Kanske ska vänta och se hur den ser ut då.
    Hoppas de är fina! Jag har den med prickar o den gillar jag, men den är väl inte så "klatschig" den orange som heter kryp på hemsidan ser ju fin ut men man vet ju aldrig irl, så lycka till o hoppas du hittar någon fin
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Corpset
    Hannnas skrev 2008-04-17 20:51:36 följande:
    Ja herregud, är någon så dum att betala så mkt för ett sånt chassi så är det väl bara gratulera säljaren att det finns sådana "konstiga" människor som betalar för det Trist att h*n kör med sån attityd mot er som frågar bara...
    Hon hade det ute för 2000:- tidigare, utan att nämna att det var fel på det.
  • mammatill2härligavildar

Hallå!

Har tre bugga frågor som jag hoppas nån kan/orkar svara på.

1. Hur är vagnen att köra på vintern när det är snö?

2. Nån som har sand färgad bas, blir inte korgen väldigt smutsig?

3. Vart sitter bromsen på vagnen?

• Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-17 21:52:50 följande:
    Tofflan-- vi får nog ta en bugga dejt tror jag 
     ja, du får visa mig alla detaljer. Det är ju skitsvårt allt det här. Men en Bugga-dejt med fika och en sväng på Socute och Poppilopp låter väl bra. Jag har ju en pryl till dig också.
  • Hannnas
    ewamarie skrev 2008-04-17 21:54:23 följande:
    Sälj inte åkpåsen än. Jag sålde min för jag tänkte som du förra vintern (06/07). Men även fast Mira är drygt 1,5 år nu och gått sedan i somras så blev jag "tvungen" att köpa en ny åkpåse. Filt har en förmåga att glida ner och inte alls vara lika varma. Det har varit ovärdeligt med åkpåse även denna milda vintern!!
    tänkte köpa en fäll till vintern känns smidigare då sonen kommer ha slabbiga skor.... eller?
    Corpset skrev 2008-04-17 21:56:48 följande:
    Hon hade det ute för 2000:- tidigare, utan att nämna att det var fel på det.
    Men vaa?? *skakar förvirrat på skallen*
    Mållgan skrev 2008-04-17 21:59:27 följande:
    Hallå! Har tre bugga frågor som jag hoppas nån kan/orkar svara på.1. Hur är vagnen att köra på vintern när det är snö?2. Nån som har sand färgad bas, blir inte korgen väldigt smutsig?3. Vart sitter bromsen på vagnen?
    1. går kanon, är det lite snö fungerar det fint, vid tillfällen kan man låsa de små och köra de stora fram, sen finns snöhjul som gör att vagnen fungerar som en "vanlig" vagn
    2. bästa färgen! min har inte blivit skitig alls i vinter o jag går ut i alla väder dessutom är korgen svart på undersidan och torkas lätt av med fuktig trasa
    3. sitter på styrets högra sida
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13