• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno
    Hannnas skrev 2008-04-21 12:01:19 följande:
    ewamarie och martina... vart är det nu man kan köpa brädan? och när kan den börja användas?
    Jag fick hjälp av thj att skaka fram en tiny tot stol och brädan hjälpte kajsan mig med

Ja när kan den börja användas - de måste ju kunna sitta och och gärna kunna parera lite med benen alt. hålla i sig i styret så det borde ju vara samma ålder som de kan stå på en ståbräda i största allmänhet...
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • AnniPanni
    Mållgan skrev 2008-04-21 11:58:04 följande:
    Har en fundering angående chassit. När man reklamerar (vilke jag så klart hoppas vi slipper när vi får hem vår vagn) får man då ha kvar det trasiga så länge?? Vill ju inte gå utan vagn några veckor.
    Du får behålla det trasiga chassit - du får alltså ett nytt o behöver inte skicka tillbaka det gamla. Det är ju därför det finns en del trasiga chassin att köpa på typ Blocket. Varför man nu säljer ett trasigt chassi förstår jag inte.....
  • mammatill2härligavildar
    AnniPanni skrev 2008-04-21 12:18:30 följande:
    Du får behålla det trasiga chassit - du får alltså ett nytt o behöver inte skicka tillbaka det gamla. Det är ju därför det finns en del trasiga chassin att köpa på typ Blocket. Varför man nu säljer ett trasigt chassi förstår jag inte.....
    Åh va bra. Känns ju jobbigt att behöva gå utan eller med lånevagn. Men det är ju endå  konstigt att dom fortsätter sälja dem fast det verkar vara så många som får reklamera 08 chassit. Hoppas man slipper böka med sånt.
  • Stargirl
    Mållgan skrev 2008-04-21 11:58:04 följande:
    Har en fundering angående chassit. När man reklamerar (vilke jag så klart hoppas vi slipper när vi får hem vår vagn) får man då ha kvar det trasiga så länge?? Vill ju inte gå utan vagn några veckor.
    Om man reklamerar i en butik brukar man få ett nytt chassi omgående. Om man beställt på internet så får man vänta på leverans ett par veckor.
    Mitt chassi är dock tiptop. Inga problem med den. Så det är inte alla som är så.
    *~Bugaboo RULES~*
  • mammatill2härligavildar

Skönt att höra att inte alla chassin strular. Vi ska köpa i butik. Känns smidigast just i fall att det händer något.

• Stargirl
    Mållgan skrev 2008-04-21 12:57:24 följande:
    Skönt att höra att inte alla chassin strular. Vi ska köpa i butik. Känns smidigast just i fall att det händer något.
    Så känner jag oxå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • 3småttingar
    leson76 skrev 2008-04-21 12:02:22 följande:
     Jag skulle inte göra det. De som ligger för 7000 kr har legat där ett tag och sen prutas det nog en del. Det beror så klart också på hur mycket tillbehör som ingår. Jag skulle inte ge en krona över 6000 kr för en begagnad vagn.
    Okej tack för svar!
    ღ Edwin 0611 ღ Lilla bebisen BF 0809 ღ
  • Lottetottan
    thj skrev 2008-04-21 10:27:23 följande:
    Det stämmer den är superläcker.Det är been's sommarsuflett.Kram
    Men det finns inte i silver till Cam'en också då, va?! Hmmm... Vill nog skaffa en sommarsuflett, men kan inte bestämma mig vilken färg, då jag har en denim-vagn med offwhite åkpåse... Tips, någon?! (silver hade varit SLUURP!)
    ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • Stargirl
    Lottetottan skrev 2008-04-21 13:17:29 följande:
    Men det finns inte i silver till Cam'en också då, va?! Hmmm... Vill nog skaffa en sommarsuflett, men kan inte bestämma mig vilken färg, då jag har en denim-vagn med offwhite åkpåse... Tips, någon?! (silver hade varit SLUURP!)
    Nope, fanns/finns till Geckon men inte till Cam.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13