• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas
    martina78 skrev 2008-04-21 12:10:09 följande:
    Jag fick hjälp av thj att skaka fram en tiny tot stol och brädan hjälpte kajsan mig med Ja när kan den börja användas - de måste ju kunna sitta och och gärna kunna parera lite med benen alt. hålla i sig i styret så det borde ju vara samma ålder som de kan stå på en ståbräda i största allmänhet...
    ahh tack nä man funderar ju nu när vi funderar på syskon... måns har ju precis passerat 8 månader nu och ja... allra allra tidigast blir det ju syskon när måns är drygt 1 år 5 1/2 mån... men kanske om 1 år... och det känns ju SÅ urtrist att köpa tvillingvagn så man funderar ju på alla alternativ

Annars blir det väl en P&T men det känns lite som att "svära i kyrkan"
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Babylove79

Snabba tips från er som använder liggdelen. Vad har ni för solskydd? Jag köpte nyss ett parasoll men lillkillen gallskriker så fort man vänder vagnen lite å han får sol på sig. Man e ju tvungen att vrida på parasollet för jämnan känns det som...eller finns det nåt läge som funkar till dom flesta vinklar...

• Lille Mammsen
    Babylove79 skrev 2008-04-21 14:30:06 följande:
    Snabba tips från er som använder liggdelen. Vad har ni för solskydd? Jag köpte nyss ett parasoll men lillkillen gallskriker så fort man vänder vagnen lite å han får sol på sig. Man e ju tvungen att vrida på parasollet för jämnan känns det som...eller finns det nåt läge som funkar till dom flesta vinklar...
    Jag kommer anv. Bugaboo´s UV-skydd+sommar sufflett!! Pga tycker det e bökigt med parasoll............
  • Babylove79

Funderade på UV skyddet oxå, men han gillar ju att ligga å titta å med UV skyddet ser han ju inte så mycket...så det känns som ett moment 22...

• mammatill2härligavildar

Gud va jag kommer med massor med frågor här i denna tråd. Har blivit min "köpa barnvagns bibel"=)

Funderar på en grej igen. Remmen som hänger från handtaget på vagnen, vad har man den till??

(Begick nyss en dödssynd oxå, råkade skriva frågan i bildtråden. Så går det när man sitter o spanar bilder på buggor hela dagarnaGlad)

• Stella81
    Mållgan skrev 2008-04-21 14:48:29 följande:
    Gud va jag kommer med massor med frågor här i denna tråd. Har blivit min "köpa barnvagns bibel"=) Funderar på en grej igen. Remmen som hänger från handtaget på vagnen, vad har man den till??(Begick nyss en dödssynd oxå, råkade skriva frågan i bildtråden. Så går det när man sitter o spanar bilder på buggor hela dagarna)
    Remmen är sk "död-mans-grepp" som man ska fästa runt handleden så att vagnen inte rullar iväg om du skulle släppa handtaget.
  • mammatill2härligavildar

Aha, smart! Tack för ditt svar.

Oj oj vad jag skulle verka puckad om man skulle läsa alla mina frågor som jag ställt i tråden samtidigt=)

• Tiiina

Vad använder ni för skötväskor, köpte en jättesnygg från Gaia&co i silver men den va ju asstor när ja fick hem den=(
    Tips någon=)

• Duntoffla
    Lille Mammsen skrev 2008-04-21 10:38:40 följande:
    PS Fick höra att Bugaboo´s egna passar bäst på frog + gecko men passar OK på cam om man sätter möbeltassar på insidan!
     OK. Det var egentligen dem jag var ute efter. Kanske ska kolla på Simpleworld då. Vad blev det med rabatten?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13