• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    modestyclara skrev 2008-04-21 21:18:47 följande:
    Kvittot gäller ju alltid bara första köparen. Men det är klart -det går ju i vissa affärer att låtsas som om man är första köpare ändå... Kan du inte maila och be dem skicka ett kvitto i efterhand? Säg att du vill ha det för hemförsäkringen ifall vagnen blir stulen eller nåt sånt?
    Mmm jo kanske det.
    Men hur är det med chassi årsmodellen då?
    Min familj är finast
  • bakabakalitenkaka
    Hannnas skrev 2008-04-21 21:28:14 följande:
    finns lite överallt, sett den på babyproffsen, dock inte alla deras butiker.. sen köpte vi vår på 1klass På nätet finns den på flera ställen, bl a Bonti och Babyshop
    Hittade en snygg modell o färg på Bonti, host vad dyra dock.
    Men måste man hänga den i långa axelremmen eller finns det små fästen på varje sida att fästa över chassit?
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • AnniPanni
    TjorveniSkåne skrev 2008-04-21 21:28:01 följande:
    ber om ursäkt för att frågan har besvarats flera gånger tidigare, men sökfunktionen visar ju inte var inom denna giganttråden svaret finns..Iallafall: Hur testar man chassit på nya Cameleon för att veta om det är defekt ("det vanliga felet") ?Ytterst tacksam för tydlig beskrivning!
    Man drar i handtaget
    Lättast är att sätta foten emot "pinnen" mellan de stora hjulen och dra i handtaget. Man ska ju inte slita utan mer dra lite försiktigt. Eller dra upp det o sen se om det glider ner av sig självt när man är ute o går. Det märks på en gång om det är defekt.
  • Senap
    Bellahhh skrev 2008-04-21 21:34:53 följande:
    Mmm jo kanske det.Men hur är det med chassi årsmodellen då?
    Det är då vagnen är tillverkad. Bugaboo har inte olika årsmodeller på sina vagnar
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Bellahhh
    Shoegirl skrev 2008-04-21 21:55:27 följande:
    Det är då vagnen är tillverkad. Bugaboo har inte olika årsmodeller på sina vagnar
    Men det står fan 2003 på mitt ! på mammsens står det 2007 och vi köpte samtidigt! Men det är ingen skillnad då???
    Min familj är finast
  • Kajsan
    Bellahhh skrev 2008-04-21 22:03:03 följande:
    Men det står fan 2003 på mitt ! på mammsens står det 2007 och vi köpte samtidigt! Men det är ingen skillnad då???
    Din kanske har legat på ett lager och lagrats i ett par år, det kanske är som med lagrat vin och ost? Blir bara bättre och bättre *tröstar*
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-04-21 22:05:58 följande:
    Din kanske har legat på ett lager och lagrats i ett par år, det kanske är som med lagrat vin och ost? Blir bara bättre och bättre *tröstar*
    Hahaha aaah eller hur ;P Men kan  man inte ringa/maila och klaga då? Eller ah man får inte ett nytt?
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Jag ska ju sälja den vill inte att de ska tro att jag lurar dem liksom

Min familj är finast
  • Senap

Vi har beslutat oss för att vänta med Bee
    Jag kommer väl ångra mig när han kommit hem men just nu använder vi mindre och mindre vagn så jag köper en när jag behöver en.

Men en Petunia Pickle Bottom får han släpa hem vare sig jag behöver den eller ej

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13