• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • ami

Nån som vet var man kan köpa toppklädsel i brun canvas (internetbutik)? Var slut på KS. Gärna fraktfritt.

• Hannnas
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-21 21:44:15 följande:
    Hittade en snygg modell o färg på Bonti, host vad dyra dock. Men måste man hänga den i långa axelremmen eller finns det små fästen på varje sida att fästa över chassit?
    Jo de är dyra... men man får se det som en kombinerad skötväska/vanlig väska man kommer ju inte unna sig en massa andra väskor under tiden man har denna *mitt argument*

Jag brukar hänga i axelremmen, sitter så bra då... men visst, man skulle ju absolut kunna köpa till krokar så man kan hänga det i chassit, men då kostar det ännu mer
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-22 07:28:26 följande:
    Jo de är dyra... men man får se det som en kombinerad skötväska/vanlig väska man kommer ju inte unna sig en massa andra väskor under tiden man har denna *mitt argument* Jag brukar hänga i axelremmen, sitter så bra då... men visst, man skulle ju absolut kunna köpa till krokar så man kan hänga det i chassit, men då kostar det ännu mer
    God morgon!

Är det någon som vet någonstans (utom Tradera eller Blocket) där man kan få tag på begagnade Bugga-delar? Är sugen på en gul suflett men vill helst inte köpa hela kitet. Finns det något annat köp/byt eller sälj där man kan hitta Bugaboo?

Brukar folk sälja av delarna för sig?
  • Evanpevan

Hej alla Bugaboofans!

Funderar på att byta till en Bugaboo. Någon som vet hur den fungerar att ha i en Audi A4 Avant? (Finns ingen återförsäljare i vår stad)

/eva

• Hannnas
    Evanpevan skrev 2008-04-22 08:09:09 följande:
    Hej alla Bugaboofans!Funderar på att byta till en Bugaboo. Någon som vet hur den fungerar att ha i en Audi A4 Avant? (Finns ingen återförsäljare i vår stad)/eva
    har inte provat i en A4 men i en mindre A3 och det är inga probs... det går ju att få in den i en Renault Clio helt utan bekymmer så det är lugnt

Iom att du delar den i 2 delar, så har man ju fler valmöjligheter när det kommer till att packa vagnen

Duntoffla.... bytestråden finns ju? Sen kan man köpa nya sufletter restat hos vilken återförsäljare som helst... (funderar på om inte jag har 2 gula hemma med)
  • Duntoffla
    Hannnas skrev 2008-04-22 08:11:59 följande:
    har inte provat i en A4 men i en mindre A3 och det är inga probs... det går ju att få in den i en Renault Clio helt utan bekymmer så det är lugnt Iom att du delar den i 2 delar, så har man ju fler valmöjligheter när det kommer till att packa vagnen Duntoffla.... bytestråden finns ju? Sen kan man köpa nya sufletter restat hos vilken återförsäljare som helst... (funderar på om inte jag har 2 gula hemma med)
     Finns det en bytestråd? Det har jag missat.
     *Pling i inboxen*
  • Hannnas
    Duntoffla skrev 2008-04-22 08:24:21 följande:
     Finns det en bytestråd? Det har jag missat.  *Pling i inboxen*
    Japp finns bytestråd kolla i TS längst ner
  • Micjah
    Evanpevan skrev 2008-04-22 08:09:09 följande:
    Hej alla Bugaboofans!Funderar på att byta till en Bugaboo. Någon som vet hur den fungerar att ha i en Audi A4 Avant? (Finns ingen återförsäljare i vår stad)/eva
    Vi har en sån bil och det går jättebra
    Rätt liten bagage på den bilen så du får inte plats med så mycket annat, men vagnen går in iallafall..
  • potatis

Åh, jag vill ha ståbrädan med sittsen!!

Nån som vet vart det blir billigast att köpa dessa??
    Glad

Kan det inte bli maj snart??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13