• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mrsjling

Ja det tar en vecka från babytader. Tror absolut du kan få den såld utan liggdel. Känner flera som velat köpa det.

Bellahhh skrev 2008-04-23 18:19:35 följande:
    Behöver jättesnabbt svar : Tror ni vagnen (Cam) blir jättesvårsåld utan liggdel??Puffar!
  • Bellahhh
    mrsjling skrev 2008-04-23 18:40:55 följande:
    Ja det tar en vecka från babytader. Tror absolut du kan få den såld utan liggdel. Känner flera som velat köpa det.
    hmmm ahh.... men var å kollade på bee och cam idag bee kändes alldeles för smal och för små hjul och camen kändes enorm, fick känslan att  geckon var supervagnen haha så jag måste nog göra köparen besviken och behålla det lilla undret själv ;)
    Den lär ju bli kanonsnygg med silversufletten!
    Kanske blir det en cam till hösten, vem vet.
    Va tror du/ni?
    Min familj är finast
  • Liam o Engla
    Angelinah skrev 2008-04-23 17:37:07 följande:
    Har reklamerat 3 chassin den senaste månaden.. Skulle jag skriva om bugaboo på engelska så skulle nog jag skriva "bugaboo cameleon stroller" 
     å tack för svaret.
    shit, 3st vafan, har inte bugaboo löst problemet me handtagen ännu? känns ju skitjobbigt! man vill ju liksom att en så pass dyr vagn ska funka istort sätt problemfritt!
    jag ska genast maila babytrader o höra vad de säger!
    Liam 051107 Engla 070504
  • madiecken

Hej hej!
    En fråga, kan man ha Acta Graco Logico bilbarnstol till Bugaboo Cameleon?

(¯`°?.¸ ღ BF 13/8 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsjling

Jag har Cam och bee och ärligt talat tycker jag du ska behålla Geckon. Den är ju det ultimata! Jag är faktiskt sugen på en själv och sälja av de andra vagnarna. Been är suverän men inte lika bra som Cam. Cam är ju fantastisk allround vagn men inte lika liten som Bee...och alla färgvalen gör att man mest har ångest!

Bellahhh skrev 2008-04-23 18:48:01 följande:
    hmmm ahh.... men var å kollade på bee och cam idag bee kändes alldeles för smal och för små hjul och camen kändes enorm, fick känslan att  geckon var supervagnen haha så jag måste nog göra köparen besviken och behålla det lilla undret själv ;)Den lär ju bli kanonsnygg med silversufletten!Kanske blir det en cam till hösten, vem vet.Va tror du/ni?
  • Bellahhh
    mrsjling skrev 2008-04-23 18:54:50 följande:
    Jag har Cam och bee och ärligt talat tycker jag du ska behålla Geckon. Den är ju det ultimata! Jag är faktiskt sugen på en själv och sälja av de andra vagnarna. Been är suverän men inte lika bra som Cam. Cam är ju fantastisk allround vagn men inte lika liten som Bee...och alla färgvalen gör att man mest har ångest!
    Tack så blir det !
    Min familj är finast
  • medea08

Är det någon som vet ifall vinterhjulen till Cameleon passar på Frog också?

• ami
    medea08 skrev 2008-04-23 19:10:42 följande:
    Är det någon som vet ifall vinterhjulen till Cameleon passar på Frog också?
    Ja, det gör dom. Passar nästan ännu bättre.. Iaf är Froggen mer lättstyrd än Camen med dom på.
  • leson76
    mrsjling skrev 2008-04-23 18:54:50 följande:
    Finns Gecko att köpa i butik? Tillbehör?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13