• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Liam o Engla

nån här inne som reklamerat nya chassit, fått ett nytt som även det varit trasigt? detta har hänt mig! upptäckte idag att även nya chassit har ett handtag som åker upp på höger sida *grrr* måste maila babytrader igen!

vad heter vagn på engelska? står helt still. det enda jag kommer på är stroller, men det är väl för en mindre paraplysulky? eller?

Liam 051107 Engla 070504
  • lewwe

Tror ni erfarna buggafans att det är jättestor skillnad på att köra en bee eller någon av de andra på stranden. Kan tänka mig att bee inte går att köra alls typ, men gör de andra det??? Tänkte skaffa mig en bee, tycker det verkar va en perfekt vår och sommarvagn men det med stranden grämer mig lite....

• AnniPanni
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-23 12:20:33 följande:
    Jo, har inte hunnit flytta på på dom än Fick mail från babytrader. Dom vill ha serienummer. Vart hittar jag det?
    på chassit, på "mittpinnen" står allt. En liten klisterlapp
  • Emmies mamma

Hej alla proffs! Buggan är beställd och står i butiken och väntar. Frågan till er är vilken skötväska som passar bäst? Vi har bestämt oss för en Cameleon i denim.

• S a C
    medea08 skrev 2008-04-23 15:05:35 följande:
    Ni verkar vara lika vagntokiga allihop, så jag slänger ut en undran här också. Någon som eventuellt har en Bugaboo Frog i bra skick som ni kan tänka er att sälja?
    Schhh *hyssjar* Du får inte fråga sånt här.
    skrutthumlan2 skrev 2008-04-23 12:13:52 följande:
    en fråga till er bugaboo proffs, jag har en cameleon från förra året med deminklädsel. köpte en sunny breeze canapy idag i fleece material, men när jag la på den över jeans sufletten bara för att se hur det ser ut, så ser jag att sunny sufletten är mkt mkt mindre. ska det vara så?
    Hmm, fleecen är ju mer stretchig. Kanske blir bättre passform om den är mindre?
  • LillaMiss Piggy
    AnniPanni skrev 2008-04-23 15:00:17 följande:
    på chassit, på "mittpinnen" står allt. En liten klisterlapp
    Hittade den till slut. tack
  • skrutthumlan2

livrädd med stil. tack du har nog rätt, ska be min man byta suflett när han kommer hem!

• Stargirl
    MrsC skrev 2008-04-23 12:48:40 följande:
    en fråga till när jag ändå är igång; är det fler än jag som har problem med att ändra läge på sittdelen? Den liksom fastnar på pinnen som är under så jag måste manuellt lyfta på sittdelen för att kunna ändra läge. Det har varit så här hela tiden, så det har ingenting att göra med tyngden på barnet.
    Man kan få en ny pinne som är böjd.
    *~Bugaboo RULES~*
  • trebarnsliv

Nån som har bild på sand/offwhite?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13