• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Unna

Nej, utifrån, men byt plats på dem. Det som sitter på höger sida sätter du på vänster sida och tvärtom

LillaMiss Piggy skrev 2008-04-23 09:07:30 följande:

*trög* Hur ska dom sitta?? Inneifrån?
  • LillaMiss Piggy

Springer och byter på en gång..... Ill be back

• kirsikka
    Jwa skrev 2008-04-23 08:56:05 följande:
    Är kanske på G att köpa en bugaboo, men tycker att sittdelen till cam. verkar så liten/trång.. gärna svar från någon som har haft en annan vagn. (andra svar mottages väldigt gärna oxå självklart) Tack!!!!!!!!!!!

Min 3-åring har provsuttit i vår nya Cam i går och sitter fantastiskt bra i den. Jämfört med de 5 andra vagnar jag haft sitter hon helt klart bäst i denna. Hon är dock ganska kort ca 90 cm.

Jag skulle nästan hellre köpa en Cam än en Bee till en 2- eller 3-åring om barnet ska sova i vagnen pga att det inte finns nägot ordentligt fotstöd i Been och då sover ju barnet med hängande fötter. Dessutom tycker jag att Been verkar vara ganska smal.

• medea08

Ååh, nu har jag beslutsångest! Har hittat en fin och fräsh Frog som jag funderar på. Hade egentligen tänkt mig en Cameleon, men eftersom ingen verkar vilja köpa min Emmaljunga så känns det lite dumt att köpa ännu en vagn för 8000... Tycker iallafall sambon.

Hur får man då tag på reservdelar till en Frog? Säljs Frogen i Tyskland fortfarande t.ex.? Att köpa delar från USA känns onödigt krångligt, med tull och allt sådant. Kan man byta ut sufletten på en Frog?

• S a C
    Angelinah skrev 2008-04-23 07:45:43 följande:
    Underhållskit ingår inte längre när man köper vagnen, det finns att köpa separat för 145.-
    Okej!
    idacathrine skrev 2008-04-23 07:42:24 följande:
    Men du har inte nya chassit va?S a C skrev 2008-04-23 07:27:22 följande:
    Nej, inte nya chassit. Tänk va saker ändrar sig på ett år... Haha.
  • LillaMiss Piggy

Nu var det klart!! Ni är underbara i den här tråden. Hur hade jag klarat mig annars Fundersam Buggan Nu ser den bättre ut
    Ska sufletten sluta så långt ut från liggdelen? Har väl inte tänkt på det tidigare men ser på bilden att suffletten sticker ut mer än korgen Fundersam DOm här plast skenor ( och inte metall som jag skrev förr) på fram och baksida, ska dom vara i? Mina sticker ut ca 4cm.

MEN nu har jag ett nytt problem....Handtaget lossnar. Passade på och provade enligt bilden och den lossnar. Min engelska är inte bra alls och jag måste maila Babytrader. Någon som är duktig på engelska?

• Bellahhh
    Jwa skrev 2008-04-23 09:08:53 följande:
    Om jag köper en gecko, kan man inte byta suflettyget då?? läste i er faq tråd men förstog inte riktigt... är det dumt att köpa gecko??
    Jo men bara röd,svart grön eller sommarsuff. silver.

Stargirl!
    Min Gecko är kvar men jag lurar på en Bee eller Cam också.. Många är intresserad av min Gecko, men jag är tveksam, jag älskar verkligen geckon!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Satu skrev 2008-04-23 09:12:51 följande:
    Min 3-åring har provsuttit i vår nya Cam i går och sitter fantastiskt bra i den. Jämfört med de 5 andra vagnar jag haft sitter hon helt klart bäst i denna. Hon är dock ganska kort ca 90 cm. Jag skulle nästan hellre köpa en Cam än en Bee till en 2- eller 3-åring om barnet ska sova i vagnen pga att det inte finns nägot ordentligt fotstöd i Been och då sover ju barnet med hängande fötter. Dessutom tycker jag att Been verkar vara ganska smal.
    Jasså? Men om man reser mkt då? Jag kan inte heller bestämma mig nämligen.. Noah kommer ju sova mkt i vagnen på sommaren på stranden, men orka släpa en stor Cam till stranden? Och i bilen, det är ju segt när det är två delar... Och att man måste köpa liggdel helt i onödan?
    Min familj är finast
  • LillaMiss Piggy

Någon som vet vad *handtag lossnar *heter på engelska??

• Liinda83
    Liinda83 skrev 2008-04-22 20:50:44 följande:
    Är det någon som har koll på om den röda fleecen och canvasen har samma röda nyans? Jag vill helst ha canvas men har bara sett fleecen och den har så snygg röd färg...
    Puffar upp min fråga lite
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13