• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Hs Bobbo skrev 2008-04-23 18:18:48 följande:
    Färgfråga!Har grå bas m en sand fleeceklädsel o åkpåse i sand. Sen har jag en offwhite klädsel oxå, samt en röd sommarsuflett. Hur gör man till sommaren? Har man åkpåsen då? Just nu, idag, har jag haft sand åkpåsen o röda sommarsufletten - inte snyggt! Men hade jag inte haft åkpåsen utan bara det grå bastyget hade det varit fint. Det funkar även om jag har vita toppen.Så - hur ska jag göra? Köpa en till åkpåse som funkar bättre till den röda sommarsufletten? Eller helt enkelt hitta en snygg röd filt att ha under sommaren?Till saken hör att jag ju har en Bee också, en som snart kommer ha blå suflett. Det skadar ju inte om ev ny åkpåse funkar där i också... fast jag har en svart suflett till den oxå så det går ju alltid att ha den o då funkar ju allt.I-landsproblem, men ni brukar alltid ha så goda råd när det gäller färgval o så...
    Jag skulle satsa på röd filt i sommar!
  • WilliamNellyJamie
    Bellahhh skrev 2008-04-23 19:15:07 följande:
    nån som bor nära barnbutiken?
    ca 10min
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Bellahhh
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-23 19:27:08 följande:
    ca 10min
    Åh skulle du palla göra mig en sjukt stor tjänst? Hihi ;P Nej men jag skulle vilja ha en suflett därifrån men frakten är på 95 spänn är inte det lite väl dyrt ?
    Vad kostar en suflett till cam? Till Gecko kostar det 450:- är det normalpris?
    Min familj är finast
  • Hs Bobbo
    Duntoffla skrev 2008-04-23 19:20:31 följande:
    Jag skulle satsa på röd filt i sommar!
    Mmmm, tror nog det kanske.

Men, ni som haft era buggor en sommar - har ni åkpåsen i? Och om inte, är det väldigt obehagligt för bebis att bara ha bastyget? Hm, annars måste jag kanske försöka hitta en röd sittbas juh...
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Lille Mammsen
    Jwa skrev 2008-04-23 09:08:53 följande:
    Om jag köper en gecko, kan man inte byta suflettyget då?? läste i er faq tråd men förstog inte riktigt... är det dumt att köpa gecko??
    jag har beställt en extra...men för den som kan så borde cam suffletterna gå att sy om lite så att de passar geckon....eller?
  • Hs Bobbo
    Duntoffla skrev 2008-04-23 19:50:31 följande:
     Tyvärr inte. Dessvärre sänder de inte internationellt
    Aha. Men jag har en bekant som kommer t Sverige i maj, tänkte kanske beställa lite till hans jobbadress så får han ta hem...
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-23 18:48:01 följande:
    hmmm ahh.... men var å kollade på bee och cam idag bee kändes alldeles för smal och för små hjul och camen kändes enorm, fick känslan att  geckon var supervagnen haha så jag måste nog göra köparen besviken och behålla det lilla undret själv ;)Den lär ju bli kanonsnygg med silversufletten!Kanske blir det en cam till hösten, vem vet.Va tror du/ni?
    diggar min mer o mer.....måste nog kanske plocka fram min silver sufflett o kolla om de e fint
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13