• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • TjorveniSkåne

När jag så cameleon i butiken (dock ej i dagsjus) verkade de ha exakt samma nyans. Den matchar dessutom den röda skiphop perfekt

• AnniPanni
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-23 10:18:44 följande:
    Någon som vet vad *handtag lossnar *heter på engelska??
    det fungerar utmärkt att skriva typ
    - handlebar slides up on right side...
    De är ju väl medvetna om problemet så det behövs inga större förklaringar alls. De skickar nytt chassi
    (antar att du menar att handtaget glider upp på höger sida när man drar i handtaget - alltså det klassiska probelmet på 08chassit?)
    Jag har precis reklamerat mitt o väntar på ersättningschassi
  • AnniPanni
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-23 09:41:01 följande:
    Nu var det klart!! Ni är underbara i den här tråden. Hur hade jag klarat mig annars  Ska sufletten sluta så långt ut från liggdelen? Har väl inte tänkt på det tidigare men ser på bilden att suffletten sticker ut mer än korgen  DOm här plast skenor ( och inte metall som jag skrev förr) på fram och baksida, ska dom vara i? Mina sticker ut ca 4cm.MEN nu har jag ett nytt problem....Handtaget lossnar. Passade på och provade enligt bilden och den lossnar. Min engelska är inte bra alls och jag måste maila Babytrader. Någon som är duktig på engelska?
    Menar du plastskenorna i liggdelen? Eller vilka plastskenor pratar du om?
  • Hannnas
    Liinda83 skrev 2008-04-23 10:20:06 följande:
    Puffar upp min fråga lite
    har inte sett canvassufletten irl... men den röda basen och den röda fleecen har INTE samma nyans
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Mamisita
    Liinda83 skrev 2008-04-23 10:20:06 följande:
    Puffar upp min fråga lite
    Fleecen är mer julröd än canvasen. Tycker nyansen på fleecen är snyggare än canvasen...
  • Hannnas
    Mamisita skrev 2008-04-23 11:07:15 följande:
    Fleecen är mer julröd än canvasen. Tycker nyansen på fleecen är snyggare än canvasen...
    Håller med... iaf om sufletten som är i canvas går ton i ton med basen... då är fleecen "mustigare" i färgen, finare
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • LillaMiss Piggy
    AnniPanni skrev 2008-04-23 11:00:23 följande:
    det fungerar utmärkt att skriva typ- handlebar slides up on right side... De är ju väl medvetna om problemet så det behövs inga större förklaringar alls. De skickar nytt chassi (antar att du menar att handtaget glider upp på höger sida när man drar i handtaget - alltså det klassiska probelmet på 08chassit?)Jag har precis reklamerat mitt o väntar på ersättningschassi
    Åh, tack för hjälpen ska maila på en gång!!
    AnniPanni skrev 2008-04-23 11:01:54 följande:
    Menar du plastskenorna i liggdelen? Eller vilka plastskenor pratar du om?
    Japp det är don skenorna jag menar
  • AnniPanni
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-23 11:26:20 följande:
    Japp det är don skenorna jag menar
    De skenorna ska vara i, man får liksom pressa fast kardborrbanden över. Det går bra men de sticker ju upp en aning i alla fall.
    Ser på din bild att du har spännet till siddelen "hängandes". Vill bara tips om att de ska ner i fickorna på sidorna.
    Min suflett sitter mer kant i kant.
  • AnniPanni
    AnniPanni skrev 2008-04-23 11:35:21 följande:
    De skenorna ska vara i, man får liksom pressa fast kardborrbanden över. Det går bra men de sticker ju upp en aning i alla fall. Ser på din bild att du har spännet till siddelen "hängandes". Vill bara tips om att de ska ner i fickorna på sidorna. Min suflett sitter mer kant i kant.
    ha ha det gör den inte alls.. sufletten alltså. ramen petar ju ut den en bit
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13