• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno
    mamma2003 skrev 2008-04-24 08:01:59 följande:
    Martina78: Hur var det med den där billiga Ge-kås-ståbrädan, passade den till Bee? Funderar på att köpa en att ha bara på semestern så det behöver inte vara superpassform, bara man får dit den .
    Den går på (ser ut som en karbinhake) men flörpen kan inte stängas så brädan vippar av stången när barnet ställer sig på tyvärr...
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • ewamarie
    Emmies mamma skrev 2008-04-24 09:21:34 följande:
    Emmies mamma skrev 2008-04-23 15:04:05 följande: Jag puffar för min fråga från igår, vore tacksam för tips från er som är rutinerade...
    Jag tycker att JuJuBe BEALL är suverän!!!!
    Köper man dessutom JuJuBe BeConnected som man fäster på styret så hänger väskan perfekt!!!

Hade en SkipHop duo förut men den passade inte alls mig. Smal och hög. Gick liksom inte att ställa den ifrån sig utan att den välte och allt var packat på hög så det blev alltid rörigt i väskan.
    Världens vackraste Mira Juli -06, Bebis i magen BF Juni -08
  • medea08

Visst passar klädslarna till Cameleon hyfsat även på Frog?

• elims

Funderar starkt på att köpa en cam och undrar om någon har tid att svara på lite frågor ang klädseln?

* Kan man beställa överdelen (kallas det så?) i demin och basen i tex mörkgrå till ordinarie pris (8700 i butik)?
    eller går det bara att beställa hela vagnen i demin...?

* Blir offwhite-överdelen lätt smutsig?

• Senap
    Svar på #5618
    A) Denim-topen är lite dyrare än de ordinarie toparna så du får lägga till lite men det brukar gå bra att beställa.

B) Torka av med våt trasa el tvätta 30 grader i maskin med lite tvättmedel och inget sköljmedel.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Senap

Alltså jag har svårt att svara på om din vagn blir smutsig. Min blir det då jag är i stallet och sonen i sandlådan

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • elims

Shoegirl
    åh, tack för ditt snabba svar! Nu har jag beslutsångest.
    Tror nog att det kan bli snyggt med mörkgrå bas och jeans på täcket & sufletten.

Undrar hur mycket mer det kan gå på att beställa deminöverdelen...? Det skiljer sig ju eg bara 700 kr mellan en vanlig cam och en demin cam.

• Senap

Denimtoppen kostar 1200 medan vanlig 1000 så jag gissar på 200:-

• elims

jaha, inte mer alltså? Då är det ju nästan att man skulle till att beställa idag?!!

Mörkgrå bas med överdel i demin. Kan det bli snyggt?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13