• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • bakabakalitenkaka
    martina78 skrev 2008-04-24 22:02:10 följande:
    Tack för tipset för jag fick inget bra napp på tradera
    Vassego Jag la ut annons i förrgårkväll och min telefon ringde hela dagen igår. Galet
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • madebyinferno
    lycra skrev 2008-04-24 21:55:03 följande:
    Så den blir t.o.m. mindre än Fun:en? Låter ju jättebra! Vad var det du var missnöjd med med Fun:en?
    För det första så är den väldigt liten i sittdelen (vet inget om liggdelen) dottern på 2,5 skulle jag nog inte ens få ner med våld i den och jämförelsevis så sitter hon som en prinsessa i buggan (bild i galleriet)
    Mycket tyg i sufletten gör det VÄLDIGT bökigt att byta läge på ryggstödet och buggan i jämförelse så behöver man ju inte ens böka där bak för den manövern
    Och det viktigaste som jag trodde jag köpte Fun för var att lilleman ville upp och se lite och jag ville se honom, men hur lätt är det att få ungen att halvligga i en vanlig vagn? de glider ner efter en stund hur många filtar man än pallat upp med = missnöjd unge
    Inga problem i buggan, halvsitter i en ergonomisk ställning som man lätt vinklar till liggläge om barnet somnat UTAN att den vaknar igen pga lägesändringen

Var skeptisk till buggans s-hjul men är väldigt positivt överraskad måste jag säga, till och med maken och mormor har berömt vagnen och det har INTE skett tidigare
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • supermami

En snabb fraga.....
    kan man anvanda cams varukorg till geckon? och gar den att kopa los?

• Kajsan
    Mawe123 skrev 2008-04-24 21:59:12 följande:
    Joo, det var nog precis det jag gjort, för nu har jag varit och fipplat lite på de vita delarna och visp funkar vagnen 1000 gånger bättre  Skäms så jag rodnar för hur klantig jag vart..Tackelitack för hjälpen.
    Skönt att det var så enkelt att åtgärda ivarjefall
  • trullsa

HJÄLP. Sonen har börjat hata buggan! Han är nu 7 1/2 mån och så fort jag ska sätta ner honom så spjärnar han o blir stel som en pinne och skriker förstås. Har det med åldern att göra att han bara vill bli buren,är så rädd att han nu dissar min älskilng. Har ju geckon nu så det finns ingen bygel som han kan hålla i. Hur har ni andra med era små,inga trotsigheter?

• Senap
    Svar på #5662
    Jag hade en Gecko som har samma fjädring som Frogen och jag tyckte den var kanon. Den är bara inte ställbar utan samma för alla tyngder. Men du kan köpa Cameleon framhjul löst och byta ut frogens mot dem om du vill.
    Sufletten är högre än Geckons men Camen är större pga att ramen är större.
    Nej frogramen är lika lång som Geckons ram. (Se BBs hemsida för mått) Det är ramen som är måttet på liggdelen.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Senap
    Svar på #5667
    Min son ville ha något att hålla sig i så han höll i styret på Geckon. MEn sedan bytte jag ju til Cam. Det var ett tag då han bara ville bli buren så då blev han det. Sjal rekommenderas
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • madebyinferno
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-24 22:09:22 följande:
    Vassego Jag la ut annons i förrgårkväll och min telefon ringde hela dagen igår. Galet
    Vad fick du för den, färg och årsmodell?? Om jag får vara nyfis
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    trullsa skrev 2008-04-24 22:29:35 följande:
    HJÄLP. Sonen har börjat hata buggan! Han är nu 7 1/2 mån och så fort jag ska sätta ner honom så spjärnar han o blir stel som en pinne och skriker förstås. Har det med åldern att göra att han bara vill bli buren,är så rädd att han nu dissar min älskilng. Har ju geckon nu så det finns ingen bygel som han kan hålla i. Hur har ni andra med era små,inga trotsigheter?
    Elias på 9,5 protesterar innan han fattar att vi faktiskt ska gå ut men sen är han nöjd (än så länge iaf )
  • Evanpevan

En fråga

Var kan man köpa bag clips till buggan?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13