• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • LillaMiss Piggy

Kan inte sluta se och köra min nya bugga,Nu har jag reklamerat chassit då den lossnar. Får vänta 3-4 veckor innan den nya kommer. Tur att jag beställde den nu! Hoppas bara den nya funkar. Enligt BT kan jag använda vagnen ändå Fundersam men det skulle jag aldrig våga. Hur skulle ni göra?

• supermami

kopte en bee for knappt en manad sen och idag testade jag geckon igen...... hehe, vi har lagt undan bee. och vi som bestallt vaska och sommarsufflet. det far bli rese och augustivagn =)

• Bellahhh
    supermami skrev 2008-04-24 20:52:14 följande:
    kopte en bee for knappt en manad sen och idag testade jag geckon igen...... hehe, vi har lagt undan bee. och vi som bestallt vaska och sommarsufflet. det far bli rese och augustivagn =)
    Jaa Geckon e fasen bäst :)
    Min familj är finast
  • saxan

Hej!
    Hoppas det är okej att jag ställer en fråga här. Jag har beställt en bugaboo cam till bebisen som kommer i juli. Till den har jag tänkt ha en skip hop (dash deluxe)skötväska. Nån som vet om det inte fungerar? måste man ha bugaboos egen skötväska? Erfarnheter av den kombinationen?
    Tack på förhand!

• lycra

*argh* jag blir ju galen!! Jag kan verkligen inte bestämma mig för en vagn.

Nu har vi beställt en Teutonia Fun från mypram, men jag tror jag hellre vill ha en bugga!! Har mejlat mypram & man kan avbeställa den fortfarande.. men jag blir så velig, är det värt att betala 2000kronor extra för att istället få en bugaboo??? Någon som har haft eller känner till något negatigt om Teutonia Fun som Bugaboo kan slå? :)

• Lourdes
    saxan skrev 2008-04-24 21:17:28 följande:
    Hej! Hoppas det är okej att jag ställer en fråga här. Jag har beställt en bugaboo cam till bebisen som kommer i juli. Till den har jag tänkt ha en skip hop (dash deluxe)skötväska. Nån som vet om det inte fungerar? måste man ha bugaboos egen skötväska? Erfarnheter av den kombinationen? Tack på förhand!
    Funkar hur bra som helst, hade en skip hop duo till min cam, hänger jätte bra!
  • bakabakalitenkaka
    lycra skrev 2008-04-24 21:20:02 följande:
    *argh* jag blir ju galen!! Jag kan verkligen inte bestämma mig för en vagn.Nu har vi beställt en Teutonia Fun från mypram, men jag tror jag hellre vill ha en bugga!! Har mejlat mypram & man kan avbeställa den fortfarande.. men jag blir så velig, är det värt att betala 2000kronor extra för att istället få en bugaboo??? Någon som har haft eller känner till något negatigt om Teutonia Fun som Bugaboo kan slå? :)
    Jag har precis sålt min teutonia fun och köpt en bugga cam istället.
    Min son är 4 månader och har redan vuxit ur liggdelen i teutonia, bugga vagnen är nästan en decimieter längre.
    Det är så mycket bättre dämpning på framhjulen på bugga. teutonia är stötig och vinglig.
    Sufletten kan man sänka stegvis på bugga, teutonia är antingen uppe eller nere.
    Enda som teutonia hade bättre än bugga är varukorgen under vagnen, men det kan jag ta för en i övrigt kanonvagn!!
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • saxan
    Svar på #5638
    Har du köpte till bugaboos vagnclips eller har du bara justerat med "snörena/banden" på väskan?
  • lycra
    bakabakalitenkaka skrev 2008-04-24 21:25:44 följande:
    Jag har precis sålt min teutonia fun och köpt en bugga cam istället. Min son är 4 månader och har redan vuxit ur liggdelen i teutonia, bugga vagnen är nästan en decimieter längre.Det är så mycket bättre dämpning på framhjulen på bugga. teutonia är stötig och vinglig.Sufletten kan man sänka stegvis på bugga, teutonia är antingen uppe eller nere.Enda som teutonia hade bättre än bugga är varukorgen under vagnen, men det kan jag ta för en i övrigt kanonvagn!!
    Tack för ditt svar! Det är just fjädringen som jag läst en del negativt om. Vill ju inte att bebisen ska ligga där inne och skumpa runder! Men fjädringen är alltså bra på bugaboon?
  • Lourdes
    saxan skrev 2008-04-24 21:26:54 följande:
    Svar på #5638Har du köpte till bugaboos vagnclips eller har du bara justerat med "snörena/banden" på väskan?
    Jag har väskkrokarna men tog bort axelremmen och satte den på handtaget, hänger jätte bra.  Tror jag har en bild i mitt galleri..
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13